رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی :

نخستین آموزشگاه موسیقی شهرستان نمین افتتاح شد

شهرستان نمین با وجود پتانسیل های بسیار خوب در حوزه های فرهنگی و هنری می تواند ظرفیت برند فرهنگی و هنری خود را به سراسر کشور عرضه کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، با حضور فرماندار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعضای شورای شهر شهر نمین اولین آموزشگاه آزاد موسیقی در نمین افتتاح شد.
فرماندار نمین ضمن تقدیر از مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاران اداری با تاکید بر استفاده از توان و ظرفیت هنرمندان شاخص موسیقی شهرستان برای امر آموزش اظهار امیدواری کرد و گفت: با آغاز بکار این آموزشگاه و حمایت مسئولین شهرستان و علاقه مندان به هنر موسیقی در آینده نه چندان دور شاهد توسعه هنر موسیقی و ارتقای فرهنگ و هنر در شهرستان نمین خواهیم بود
عاطف ناصری از موسیقی سنتی و محلی یکی از هنرهای اصیل ایرانی یاد کرد و ادامه داد: باید همواره در راستای آموزش و تربیت نسل جدید در حوزهای فرهنگی بخصوص (موسیقی) که اساس نشاط در جامعه است در تلاش باشیم.
ناصری افزود: امیدواریم با راه اندازی این آموزشگاه شاهد تربیت هنرمندانی باشیم که با خلاقیت هایشان در موسیقی سنتی با حفظ هویت آن، نوآوری داشته باشند تا این هنر اصیل در مسیر رشد قرار گیرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین گفت: اولین آموزشگاه آزاد هنری موسیقی پس از اخذ مجوزهای لازم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و دیگر نهادهای مربوطه به سرپرستی اکبر نظری یکی از هنرمندان موسیقی این شهرستان تاسیس گردیده و در رشته های مختلف موسیقی فعالیت خواهد کرد.
مرتضی بالار با تاکید بر ضرورت پویایی فعالیت های فرهنگی و هنری در شهرستان افزود: خوشبختانه ظرفیت خوبی در حوزه هنری به خصوص موسیقی محلی و سنتی در شهرستان وجود دارد که باید این استعدادها بویژه در طیف سنی کودکان و نوجوانان به سمت شکوفایی و پیشرفت سوق داده شوند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با اشاره به پتانسیل های خوب در حوزه های مختلف خصوصاً حوزه فرهنگی و هنری اظهار داشت: شهرستان نمین با وجود پتانسیل های بسیار خوب در حوزه های فرهنگی و هنری می تواند ظرفیت برند فرهنگی و هنری خود را به سراسر کشور عرضه کند.
اولین آموزشگاه آزاد هنر موسیقی با مدیریت اکبر نظری در رشته های دوتار،کمانچه،تنبک و دیگر سازها فعالیت خود را به طور رسمی مرداد ماه آغاز کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات