رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

  • چهارشنبه 10 شهریور 1400 - 13:40
  • کد خبر : 2597
  • تیتر روز
  • چاپ خبر : حفظ حریم جاده؛ خط قرمز راهداری
در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین:

حفظ حریم جاده؛ خط قرمز راهداری

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: حفاظت و صیانت از راه و حریم آن خط قرمز راهداری است و با متخلفان در این حوزه به شدت برخورد می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، علی صبحی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان نمین افزود:گشت های راهداری و ترابری بطور مستمر و شبانه روزی در محورهای مواصلاتی استان حضوری فعال دارند و با هرکسی که قصد تجاوز به راه و حریم آن را داشته باشند به شدت برابر مقررات برخوردهای لازم انجام می شود.

وی با قدردانی از حمایت های دستگاه قضائی تصریح کرد: ۲۶۹ مورد تجاوز به حریم راه و ساخت و سازغیرمجاز در استان طی ۵ ماه گذشته شناسائی، توقف و قلع و قمع شد.  

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از این میزان ۱۱۱ مورد ساخت و سازغیرمجاز شناسائی، به ۱۳۲ مورد توقف و اخطار ساخت صادر و ۲۶ مورد دیگر نیز با هماهنگی و اخذ دستور قضائی در مدت یاد شده قلع و قمع شده است.

صبحی خاطرنشان کرد: در ۵ ماه گذشته ۲۷۸ مورد تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز در حریم قانونی راه توسط گشت های راهداری شناسائی، برخورد و قلع و قمع شد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل با اشاره به اقدامات مستمر راهداران در نگهداری از راههای استان اردبیل افزود: در مدت یاد شده ۳ هزارو ۵۰۰ کیلومتر حریم راه تسطیح، ۲۱ هزارو ۴۰۰ مترمکعب ریزش برداری ،تعمیر تنقیه و لایروبی ۸۰۰ دستگاه پل و ابنیه فنی، ۴۷ هزار مترمربع لکه گیری و رفع چاله محورها ، زهکشی و دریواسیون ۱۱ هزار مترمکعب پل های بزرگ و هم چنین حدود ۱۱۳ هزار مترمکعب خاک برداری و اصلاح پیچ ها انجام شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات