رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

با حضور مدیرکل تامین اجتماعی استان اردبیل ، عملکرد وصول حق بیمه شعبه نمین بررسی شد، در این جلسه معاونت منابع بیمه ای و روسای ادارات مرتبط اداره کل ، رئیس‌ و مسوولین وصول حق بیمه ، بازرسی و اجراییات شعبه نیز حضور داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی سازمان تامین‌اجتماعی، افشین شیرزاده، مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل، ضمن قدردانی از زحمات همکاران این شعبه، خواستار تدوام تلاش کارکنان در وصول مطالبات این سازمان شد و گفت : ارائه خدمات شایسته به مخاطبین سازمان تامین اجتماعی و کسب رضایتمندی عموم مردم از اهداف اصلی این اداره کل می باشد.

وی افزود : افزایش منابع بیمه ای شعب در سایه ارتباط مستمر با کارفرمایان و پیگیری مداوم محقق می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی اردبیل با بیان اینکه پوشش بیمه ای مناسب منجر به رفاه اجتماعی در استان خواهد شد اظهار داشت:سازمان تامین اجتماعی ، حافظ تولید و نیروی کار می باشد بیمه شدگان و مستمری بگیران سهامداران واقعی سازمان بوده‌ و این سازمان نیز حافظ منافع آنان می باشد.
وی افزود: ارتقاء و افزایش خدمات به مخاطبین سازمان با منابع بیمه ای ارتباط مستقیم دارد بنابراین انتظار ما از شعب تامین اجتماعی استان این است نسبت به افزایش وصول حق بیمه و مطالبات سازمان اقدام نمایند.
لازم به یادآوری می باشد در این نشست ضمن بررسی وضعیت وصول حق بیمه ،مشکلات ، چالش های پیش رو و راهکارهای لازم نیز ارائه شد.

برای بررسی بیشتر این خبر در روزهای آینده پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج گزارشی از عملکرد تامین اجتماعی در شهرستان نمین را ارایه خواهد کرد.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات