رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

در بازدید مسئولان آب منطقه ای استان بیان شد:

سد عنبران به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد رسید

عملیات احداث سد مخزنی عنبران در استان اردبیل با پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد در حال خاکریزی بدنه سد است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره آب منطقه ای استان،ظهر امروز یکشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۰، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل به همراه مهندس بهروز پورمهر عضو هیئت مدیره و معاون طرح و توسعه شرکت و سایر مدیران ذیربط از عملیات احداث سد مخزنی عنبران در شهرستان نمین بازدید کرد.

مهندس عباس جنگی مرنی در این بازدید اظهار داشت: عملیات احداث سد مخزنی عنبران در ماههای اخیر پیشرفت مناسبی دارد و برنامه ریزی برای افزایش عملیات اجرایی جهت تسریع در تکمیل جبهه های مختلف طرح انجام یافته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان اردبیل با اشاره به پیشرفت عملیات اجرایی در خاکریزی هسته رسی بطول ۲۲۰ متر و شروع شاتکریت دیواره بالا دست سرریز بر تداوم و افزایش حجم عملیات اجرایی و اتمام شاتکریت دیواره ها و بتن ریزی سازه های ورودی و خروجی کالورت و سرریز سد تاکید کرد.

مهندس بهروز پورمهر عضو هیئت مدیره و معاون طرح و توسعه شرکت آب منطقه ای استان اردبیل نیز در این بازدید ضمن تاکید بر افزایش راندمان و تکمیل ماشین آلات و نیروی انسانی گفت: عملیات احداث سد مخزنی عنبران به پیشرفت فیزیکی ۶۲ درصد رسیده است و پیمانکار در حال خاکریزی بدنه سد می باشد.

در ادامه این برنامه نماینده مجری سد مخزنی عنبران با اعلام اینکه هم اکنون عملیات اجرایی سد گسترش یافته و در حال انجام است و همه جبهه های کاری براساس برنامه ریزی انجام شده ادامه دارد.

مهندس محسن رئیسی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۴۳ هزار مترمکعب در بدنه سد خاکریزی انجام گرفته و ۸۵ درصد دیوار آببند تکمیل شده است و هفته های اخیر خرید و نصب ابزار دقیق و شاتکریت دیواره بالادست سرریز شروع شده است.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات