رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

اوقات شرعی

به مناسبت روز داوطلب و روز دانشجو:

اهدای بیش از ۲۵ هزار سی سی خون در شهرستان نمین

اهدای خون اهدای زندگی است و شهرستان نمین به لحاظ نزدیکی با مرکز استان توانسته در یک سال گذشته با هماهنگی انتقال خون مرکز استان برای سومین بار به طور سیار از اهالی شریف و با فرهنگ شهرستان نمین خون گیری نماید.

همزمان با روز جهانی داوطلب و روز دانشجو با همت مرکز جمعیت هلال احمر  و مشارکت مردم شهرستان نمین ۲۵ هزار سی سی خون اهدا شد.

بهبود نجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج اظهار داشت: مردم شهرستان نمین طی پیش آگاهی که توسط جمعیت هلال احمر شهرستان نمین برای عموم مردم منطقه اعلام داشته بود با حضور در پایگاه انتقال خون سیار در میدان شهذای شهرستان نمین، بیش از ۲۵ هزار سی‌سی خون به نیازمندان خونی اهدا کردند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان نمین ادامه داد : در راستای اهداف انسان ‌دوستانه داوطلبان جمعیت هلال‌احمر و همزمان با روز جهانی داوطلب و روز دانشجو، طرح اهدای خون توسط این سازمان در شهر نمین و با حضور اعضا، داوطلبان و مردم انجام شد.

نجاتی گفت : اهدای خون اهدای زندگی است و شهرستان نمین به لحاظ نزدیکی با مرکز استان توانسته در یک سال گذشته با هماهنگی انتقال خون مرکز استان برای سومین بار به طور سیار از اهالی شریف و با فرهنگ شهرستان نمین خون گیری نماید.

نجاتی با اشاره به شرایط سخت دوران کرونا اظهار داشت : تمامی مراحل خونگیری با رعایت اصول و پروتکل های بهداشتی انجام گرفته است و طبق اعلام نظر سازمان انتقال خون استان، افرادی که واکسن سینوفارم و برکت دریافت کردند می‌توانند، بلافاصله نسبت به اهدای خون اقدام کنند اما دریافت کنندگان واکسن‌های اسپوتنیک و آسترازنکا ۱۴ روز بعد از واکسیناسیون می‌توانند خون اهدا کنند.

انتهای خبر/

اخبار مرتبط

نظرات