رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س)؛

امام جمعه اهل تسنن عنبران از پرستاران تجلیل کرد

«سید یاور مرادی» امام جمعه اهل تسنن شهر عنبران و مدیر مسئل کانون فرهنگی هنری نبی رحمت همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در محل مرکز جامع خدمات سلامت شهری از زحمات پرستاران و کادر درمانی این شهر تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از شبستان ، «سید یاور مرادی» امام جمعه اهل تسنن شهر عنبران و مدیر مسئل کانون فرهنگی هنری نبی رحمت همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب (س) در محل مرکز جامع خدمات سلامت شهری از زحمات پرستاران و کادر درمانی این شهر تجلیل کرد.

«سید یاور مرادی» با اشاره به اینکه حضرت زینب (س) اسوه صبر و مقاومت در حادثه عاشورا است، تصریح کرد: پرستارانی که امروز در سنگر مبارزه با بیماری کرونا هستند نیز همانند آن روزهای باید صبر و مقاومت را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

امام جمعه اهل تسنن شهر عنبران تصریح کرد: پرستاران باید حضرت زینب (س) را الگوی حسنه خود قرار دهند و همچون آن بانوی بزرگوار به تیمار و پرستاری از بیماران بپردازند.

مرادی اظهار داشت: همیشه دست به دعا هستیم تا از شر این بیماری منحوس خلاصی پیدا کنیم و از خدمات بی دریغ پرستاران در این روزهای سخت بیماری تقدیر و تشکر می کنم.

اعضای کانون های فرهنگی هنری نبی رحمت و صدیقه کبری (س) نیز امام جمعه عنبران را همراهی کردند و با اهدا شاخه گل و هدایایی از مقام شامخ آنها تجلیل کردند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات