رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

اوقات شرعی

فرماندار نمین گفت: شهرستان نمین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج فرماندار نمین با اشاره به روند صعودی مبتلایان به کرونا طی چند روز اخیر گفت: شهرستان نمین در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفت.

طیب امینی با تاکید بر قدرت بالای سرایت چند برابری کرونا با سویه جدید اُمیکرون، بیان کرد: از همشهریان خود خواهشمندیم ضمن رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برای قطع این زنجیره به طور جدی از تجمعات پرهیز کرده، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

فرماندار نمین تصریح کرد: زنگ خطر شیوع امیکرون در استان و شهرستان نمین به صدا درآمده است و ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با این ویروس پای کار بیایند.

وی ضمن تاکید بر تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفت: سویه اومیکرون پنج برابر ویروس دلتا درگیری و سرایت ایجاد می کند و استقبال مردم از دز سوم واکسن کرونا کاهش یافته است و باید گفتمان اجتماعی بوجود بیاید تا همه ملزم به تزریق دز سوم واکسن شوند.

رئیس ستاد مدیریت بیماری کرونای شهرستان نمین تاکید کرد: لازم است شبکه بهداشت و درمان با کمک فضای مجازی و رسانه ها برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا بخصوص در بخش عنبران اطلاع‌رسانی خوب و گسترده‌ای انجام‌ و مردم را به دریافت آن تشویق و ترغیب کند.

فرماندار نمین نسبت به رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نمین انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی از مردم و اصناف کرونا را جدی نمی‌گیرند و شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که در صورت عدم رعایت و تغییر رنگ بندی محدودیت های کرونایی به شهرستان بازخواهد گشت

طیب امینی با بیان این مطلب که خطر شیوع کرونای جهش یافته جدی است و مردم مراقبت های بهداشتی را افزایش دهند، افزود: شهروندان همچنان باید دقت بیشتری نسبت به کاهش رفت و آمدها و ترددهای بی مورد داشته باشند، همچنان از شهروندان درخواست می شود تا در رعایت ضوابط بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و شستشوی دست ها و فاصله گذاری اجتماعی همت بیشتری داشته باشند تا زمینه شیوع این بیماری در سطح شهرستان کاهش یابد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات