رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

اوقات شرعی

از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری:

تزریق ۱۵۰ میلیون ریال اعتبار برای سد مخزنی عنبران

فرماندار شهرستان نمین از اختصاص ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه سد مخزنی عنبران خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری نمین، طیب امینی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: از این مقدار ۵۰ میلیارد ریال به صورت نقد و مابقی به صورت اسناد خزانه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه سد عنبران ۴۵۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است، افزود: ۹۰ میلیارد ریال اعتبار هم از محل تنش آبی برای اجرای سد عنبران در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه سد مخزنی عنبران و مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای پروژه آبرسانی نمین و عنبران از محل اعتبارات سفر ریاست‌جمهوری به استان اردبیل در نظر گرفته شده است، بیان کرد: وزیر نیرو  نیز در بازدید از این پروژه قول اختصاص این اعتبار را داده و مسئولان استان نیز پیگیر این موضوع هستند.

او اظهار کرد: با اجرای طرح آبرسانی نمین و عنبران، آب آشامیدنی بهداشتی این شهرها و هفت روستای تحت پوشش مجتمع روستایی وحدت تا افق ۱۴۲۵ تامین خواهد شد.

فرماندار نمین با بیان اینکه سد “سقزچی” نیازمند توسعه است، اضافه کرد: فاز اول مطالعه سد “نیارق” به پایان رسیده و برای ادامه مطالعه سد “نیارق” و  سد “ننه کران” نیازمند اختصاص بودجه هستیم.

امینی ادامه داد: برای توسعه و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها باید مشکل آب این مناطق حل شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات