رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

استاندار اردبیل گفت: تونل حیران ظرف دو سه هفته آینده بازگشایی می‌شود

 به گزارش خبرنگار ویلیکیج، استاندار اردبیل در خصوص آخرین وضعیت تونل دوم حیران اظهار کرد: برنامه ما این بود تونل دوم حیران تا پایان خرداد باز شود البته نه به معنای عبور و تردد، ولی  توده ریزشی در تونل مقداری کار را کند کرد. در عین حال ظرف دو سه هفته آینده مسیر بازگشایی می‌شود.

عاملی با بیان اینکه هفته گذشته همه مطالبات پیمانکاران پرداخت شده است، گفت: اگر فصل کاری مناسب باشد تاکید ما این است کار تونل دوم هم بعنوان یک مسیر گلوگاهی به نتیجه برسد.

وی همچنین درخصوص برخی مباحث درباره تامین  آب پترشیمی نمین اظهار کرد: به مردم اطمینان می‌دهم تامین آب پتروشیمی نمین از نمین نیست محل اختصاص آن جداست مردم منطقه نگران نباشند.

مقام عالی دولت در استان اردبیل ادامه داد: این مجموعه از نظر زیست محیطی هم کاملا بر اساس استانداردهای زیست محیطی پیش می‌رود. قانون به شدت در موضوع محیط زیست سختگیر است در قالب برنامه تدوین شده در شورا و کمیسیون مربوطه حتما در قالب آن پیش خواهد رفت.

عاملی با بیان اینکه تولید متانول جزو برخی محصولات آلاینده نیست، اظهار کرد: ورودی این واحد تولیدی گاز طبیعی و آب است و خروجی هم ندارد. قطعا نگرانی‌ها برطرف خواهد شد و اجازه دهیم سرمایه گذاری پیش برود.

مشکل سبلان پارچه به صورت ریشه ای حل خواهد شد

استاندار اردبیل همچنین درباره آخرین وضعیت کارخانه سبلان پارچه اظهار کرد: با جدیت پیگیر بهبود وضعیت این کارخانه هستیم. حدود هفت الی هشت ماه است پیگیر وضعیت این  کارخانه هستیم. البته کار دشوار است  اما انشاء الله بزودی مشکل سبلان پارچه به صورت اساسی و ریشه ای حل خواهد شد.

وی درخصوص تعیین تکلیف برخی مدیران در برخی حوزه ها اظهار کرد: به زودی تغییراتی که در برخی مدیریت‌ها لازم است انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات