رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۷ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 16 April

اوقات شرعی

با تزریق اعتبار برای تکمیل و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری نمین و عنبران تا پایان سال ۱۴۰۱ به بهره برداری میرسد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج طیب امینی فرماندار شهرستان نمین اظهار داشت:در سفر اخیر مهندس برکت مدیرکل دفتر طرح های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی٬ به شهرستان نمین با در خواست و پیگیری از ایشان مبلغ ۱۲/۵ میلیارد تومان برا تجهیز دو مجموعه فرهنگی و هنری و تعمیر و بازسازی مجتمع شهر آبی بیگلو تخصیص یافت.

وی افزود: با توجه به روند تکمیل این دو پروژه و کسری اعتبار طی مذاکره دکتر نیکزاد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مبلغ ۶ میلیارد تومان نیز برای تکمیل پروژه فرهنگی و هنری نمین و عنبران تخصیص یافت.

امینی با اشاره به بهره برداری این دو مجموعه تا دهه فجر افزود: فرمانداری نمین نیز با مکاتبه با اداره راه و شهرسازی مجری پروژه و اختصاص مبلغی از محل اعتبارات استانی برای این پروژه ها که به یمن دولت مردمی و جهادی بعد از یک دهه رکود به مراحل پایانی رسیده است تلاش دارد تا شهرستان فرهنگی نمین بعد از مدت ها صاحب مجموعه فرهنگی و هنری در شان مردم آن داشته باشد.

فرماندار شهرستان نمین گفت:رویکرد دولت سیزدهم رویکرد عدالت محوری است و در این راستا، نگاه مدیریت شهرستان در ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان بصورت یکسان و مساوی میباشد.

وی درباره امکانات این مجتمع بیان داشت: مجتمع فرهنگی هنری نمین و عنبران شامل گالری نمایشگاهی، سالن آمفی تئاتر، فضاهای نمایشگاهی آموزشی و بوفه هایی برای عرضه محصولات فرهنگی است و با راه اندازی این مجتمع مشکل کمبود فضا برای انجام کارهای فرهنگی و هنری مرتفع می گردد و اتفاق بزرگی در حوزه فرهنگ شهرستان نمین رقم خواهد خورد.

مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با تاکید بر زیر ساخت های فرهنگی هنری شهرستان افزود: اعتبارات مناسبی در سفر اخیر معاون وزیر و تعامل و پیگیری فرماندار شهرستان نمین  برای مجتمع فرهنگی و هنری نمین و عنبران در نظر گرفته شده  که تمامی قسمت های این مجتمع تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری افتتاح خواهد شد.

بالار با اشاره به پیشرفت ۹۰درصدی مجتمع فرهنگی هنری شهر عنبران و پیشرفت ۸۰ درصدی مجتمع فرهنگی هنری شهر نمین گفت: پروژه ها در حال حاظر فعال و با بهره برداری از این مجتمع بسیاری از مشکلات فرهنگی شهرستان برطرف خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین  با بیان اینکه تنها محوطه سازی و خرده کاری های درون ساختمانی از این طرح باقی مانده است تصریح کرد: با بهره برداری از این پروژه هنرمندان رشته های مختلف و انجمن های شهرستانی دارای یک مجتمع فرهنگی هنری مناسب خواهند شد.
انتهای پیام/

 

اخبار مرتبط

نظرات