رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

اوقات شرعی

به مناسبت سالروز زلزله سرپل ذهاب استان کرمانشاه مانور زلزله در دهستان حور با مشارکت خانه هلال بخش ویلکیج برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ویلکیج، مانور فرضی زلزله و اسکان اضطراری با مشارکت خانه های هلال بخش ویلکیج( شهر آبی بیگلو، دهستان حور، سوها، آلادیزگه و آقبلاغ مصطفی خان ) جمعیت هلال‌احمر شهرستان نمین ، اورژانس، و نیروی انتظامی و آتش نشانی با حضور بخشدار  بخش ویلکیج و نماینده مدیر عامل محترم جمعیت هلال‌احمر استان به مناسبت سالروز زلزله سرپل ذهاب استان کرمانشاه ۲۶ آبانماه در دهستان حور برگزار شد.

بهبود نجاتی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نمین در حاشیه برگزاری این مانور اظهار داشت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در کمترین زمان در محل مانور حاضر شده و نسبت به برپایی و تجهیز چادر‌ها اقدام کردند واین مانور برای شناسایی نقاط ضعف و رفع آن‌ها و تقویت نقاط قوت برگزار شده است.

وی با اشاره به با اهمیت بودن برگزاری مانور های زلزله گفت:اجرای مانور می‌تواند در افزایش سطح مهارت مؤثر باشد. وقتی که عکس‌العمل صحیح در برابر زلزله آموزش داده شود، می‌توان امیدوار بود که در زمان وقوع زلزله عملکرد سریعی در مقابل بحران خواهیم داشت.
نجاتی با بیان اینکه برگزاری مانور در سرعت عمل نیروهای امدادی تاثیر بسزایی دارد افزود:مانور می‌تواند موجب افزایش سرعت عمل شود، تنها چند بار تمرین لازم است تا سرعت عمل بطور چشمگیری بالا رود، حتی در افرادی که از نظر حرکت بسیار کند هستند .

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات