رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اوقات شرعی

طی مراسمی و با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مسئولان شهرستان نمین، از زحمات آقای قاسم شاکر رئیس قبلی اداره بنیاد نمین تقدیر و آقای عسگر آذری به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد نمین معارفه شد.

به گزارش خبرنگار ویلکیج: طی مراسمی روز پنجشنبه اول دیماه، مسئولان شهرستان نمین از جمله امام جمعه و فرماندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل از زحمات «قاسم شاکر» رئیس قبلی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نمین تقدیر و «عسگر آذری» را به عنوان رئیس جدید اداره بنیاد نمین معرفی کردند.
حجت‌الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه نمین در این مراسم با تأکید بر اهمیت و حساسیت خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خادمان بهترین خلق خدا هستند و باید با نهایت دلسوزی و تعهد در رفع مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران تلاش کنند.
وی افزود: پست‌های مدیریتی به مثابه امانتی از سوی شهدا هستند و هر کس در نظام جمهوری اسلامی ایران پست و مقامی داشته باشد، باید خود را خدمتگزار بی‌منّت مردم و به ویژه جامعه معظم ایثارگری بداند.
داور نوری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز خدمت‌رسانی به خانواده‌های شهدا و ایثارگران را موضوعی اعتقادی و ایمانی دانست و گفت: خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران صرفا انجام امور اداری نیست و کارکنان بنیاد باید با دل و جان و از صمیم قلب به درخواست‌ها و مشکلات جامعه ایثارگری رسیدگی کنند و خود را در برابر مشکلات آنها مسئول و پاسخگو بدانند.
در انتهای مراسم، با اهدای لوح تقدیر از زحمات قاسم شاکر رئیس قبلی اداره بنیاد نمین تقدیر و عسگر آذری به عنوان رئیس جدید این بنیاد معارفه شد.
انتهام پیام./

اخبار مرتبط

نظرات