رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اوقات شرعی

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل:

تاسی از رفتار عملی حضرت فاطمه زهرا (س) باعث افزایش منزلت بانوان می‌شود

آمون گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان و دختران هستند و تاسی از رفتار عملی آن حضرت قطعا باعث موفقیت و افزایش منزلت بانوان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ویلکبج به نقل از شبستان، مصطفی آمون عصر گذشته (۲۳ دی ماه) در ویژه برنامه جشن ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر و زن کانون فرهنگی هنری انتظار شهر آبی بیگلو شهرستان نمین با اشاره به جایگاه زن در اسلام و جمهوری اسلامی ایران، گفت: امروز بانوان در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی، علمی و … می درخشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) بهترین الگو برای زنان و دختران هستند و تاسی از رفتار عملی آن حضرت قطعاً باعث موفقیت و افزایش منزلت بانوان خواهد بود.

آمون با اشاره به فعالیت های بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل، افزود: وجود کانون های خواهران و فعالیت قابل توجه بانوان در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل لزوم توجه به فعالیت فرهنگی خواهران و حمایت از این فعالیت ها را افزایش می دهد.

وی به نقش بانوان در مدیریت خانواده اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به نقش و اهمیت خانواده در جامعه، دشمن در صدد آسیب رساندن به بنیان خانواده است و از این ‌رو بانوان نقش مهمی در خنثی کردن توطئه های دشمنان دارند.

اجرای گروه سرود، تجلیل از دختران برتر کانونی، تجلیل از مادران و معارفه مدیر جدید کانون فرهنگی هنری انتظار شهر آبی بیگلو از جمله بخش های این برنامه معنوی بود.

پایان پیام/

اخبار مرتبط

نظرات