رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

اوقات شرعی

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین خبر داد:

اکثر محور های مواصلاتی شهرستان نمین لکه گیری شد

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین گفت:در جهت ارتقای ایمنی راهها با استفاده از ۱۶۰ تن آسفالت سرد و گرم محورهای مواصلاتی این شهرستان در ۱ ماهه گذشته لکه گیری شده است.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،مهدی آزاد در بازدید از محور اردبیل -آستارا با بیان اینکه در این مدت ۶۰ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی شهرستان نمین تسطیح و رگلاز شده گفت: راهداران ۱۴۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه در مدت یاد شده ۴ کیلومترعملیات  شانه سازی توسط راهداران انجام شده تصریح کرد: ۱۱۰ مورد از تیر های روشنایی با دپو خاکریز نیز ایمن سازی شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین جابجایی ۸۶ هزار و۳۴۷ تن کالا را در ۱ ماهه گذشته یادآور شدو اظهار کرد:۲۴ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال خدمات رسانی به مردم و صاحبان کالا هستند.

آزاد در مدت یاد شده از صدور ۳هزار و۵۶۰ برگ بارنامه در شهرستان نمین خبرداد و خاطرنشان شد:در ۱ ماهه گذشته هزار و۳۹۰ نفر مسافر توسط ۲ شرکت مسافربری از شهرستان نمین به مقاصدمختلف کشور جابجا شده اند.

وی در راستای انجام عملیات راهداری و حفظ ایمنی و امنیت جاده ها انجام ۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۳۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه های پر برخورد ، اصلاح و بازسازی ۲۵ شاخه گاردریل ، ایمن سازی ،رنگ آمیزی ۱۲۰ متر مربع از سرعت کاهها ، جمع آوری و باز سازی ۲۵ عدد تابلوهای فرسوده ، شستشوی ۵۷۵ عدد تابلو ، انجام ۳۰کامیون ریزش برداری  وحمل ۱۵۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۱ ماهه گذشته برشمرد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین با اشاره به اینکه  راهداران این شهرستان در راستای انجام وظیفه ذاتی خود در راهداری زمستانی نسبت به استقرا اکیپ های آماده باش در راهدارخانه حیران و راهدارخانه مرکزی (اداره شهرستان) به صورت شبانه روزی اقدام نموده افزود: ۸۰۰ کیلومتر عملیات برف روبیبا استفاده از ۳۰۰ تن نمک پاشی انجام و همواره نسبت به بازگشایی راههای اصلی ، فرعی و روستایی در کمترین زمان ممکن بعد از بارش برف اقدام کرده اند.

آزاد حفاظت وصیانت از حریم راهها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و اظهار کرد: با حضور ۳۰ مورد گشت راهداری در حریم راه تاکنون در جهت جلوگیری از تجاوز به حریم۷ مورد ساخت وساز غیرمجاز شناسایی ومتوقف شده،۷ مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری وهمچنین با اخذ ۲ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

وی با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی درحوزه شهرستان نمین را برعهده دارد ادامه داد: از این مقدار ۴۵کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی و ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر راه مرزی  است

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات