رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

اوقات شرعی

فرماندار نمین گفت: در سال جاری در حوزه راه روستایی در شهرستان نمین اقدامات اساسی انجام شده است و همچنین یکسوم نیروهای انسانی این فرمانداری بازنشست شده است که از این جهت با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از ایسنا، طیب امینی ۱۷ مرداد در جمع خبرنگاران با اذعان بر اینکه در آسفالت راه روستایی در سال جاری انقلاب کردیم، افزود: آسفالت مسیرهای روستایی به پیمانکاران صالح واگذار شد.

وی ادامه داد: راه دسترسی فندقلو آسفالت شد و همچنین مسیر شهر آبی بیگلو به فندقلو با اختصاص ۱۰ میلیارد تومان آغاز شده است.

فرماندار شهرستان نمین اضافه کرد: تونل دوم حیران با معرفی یک پیمانکار قوی در حال اجرا می باشد.

امینی اظهار کرد: برای فاضلاب شهر نمین از اعتبارات ملی تخصیص پیدا کرده و در حال انجام می باشد.

این مقام مسئول شهرستان فرهنگی نمین بیان کرد: آب مورد نیاز پتروشیمی نمین از تصفیه فاضلاب نمین استفاده خواهد کرد.

امینی تصریح کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای احداث ۳ فرهنگسرا در این شهرستان تاکنون هزینه شده است.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی سد عنبران خبر داد و گفت: در هفته دولت این سد به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان مرزی نمین افزود: در پایش سیاسی و پایش عملکرد کارکنان فرمانداری و تعهد به ایجاد اشتغال و تشکیل جلسات شورای تأمین شهرستان نمین، مقام اول استان اردبیل را کسب کرده ایم.

امینی خاطرنشان کرد: در بحث نان و نانوایی ها مشکل داریم و از اقدامات خودم در این زمینه راضی نیستم.

وی از کمبود نیروی انسانی در فرمانداری نمین ابراز گلایه کرد و افزود: جایگزین برای نیروهای بازنشسته این فرمانداری انجام نشده و همچنین در معرفی بخشداری ها همچنان مانده ایم.

رئیس شورای تأمین شهرستان با اشاره به اینکه شهرستان نمین از لحاظ صنعتی رتبه اول استان را دارد، اعلام کرد: امیدواریم متناسب با آن از مزایای استقرار واحدهای تولیدی شهرستان متنعم شود.

امینی اظهار کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درخواست دارم با احصای مشکلات روستاها و با تقسیم آنها بین خود در طول چهار سال مجلس شورای اسلامی نسبت به حل و فصل آنها اقدام کنند تا از تداخل بین امورات جلوگیری شود.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

نظرات