رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

اوقات شرعی

در آستانه استقبال از شهید گمنام و ایام فاطمیه:

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین برگزار شد

جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین با محوریت برنامه ریزی برای برگزاری عزاداری ایام فاطمیه، ورود پیکر پاک شهید گمنام و برنامه ریزی برای انسجام و تشویق حداکثری مردم برای حضور در انتخابات اسفندماه با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان نمین در دفتر امام جمعه برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار ویلکیج به نقل از ۱۶روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل،حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه نمین ضمن تسلیت ایام فاطمیه، حضور دوباره پیکر پاک شهید گمنام در شهرستان نمین را یک موهبت و نعمت دانست و افزود: ما مدیون خون شهدا هستیم و حضور پیکر پاک این شهید را در شهرستان نمین ارج مینهیم.
وی با اشاره به سیاست های دشمن در جهت تضعیف روحیه مردم برای حضور در انتخابات مجلس تاکید کرد: مردم ما باید به هوش باشند و نگذارند خون شهدا که برای این انقلاب ریخته شده پایمال گردد و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران بزنند.
وی ضمن انتقاد از برخی ناکارآمدی ها در بین مسئولان بیان داشت: در بعضی موارد و تکریم ارباب رجوع کم کاری هایی مشاهده میشود و باید همه مسئولان در این برهه کنار مردم باشند.
طیب امینی فرماندار نمین ضمن قدردانی از مسئولان استان از تقدیم پیکر شهید گمنام دیگر به شهرستان نمین اظهار داشت: همه ما در هر جایگاهی که باشیم حافظ آرمان ها و اهداف شهدا و مدیون رشادت های آنهاهستیم .
وی با اشاره به ایام عزاداری حضرت فاطمه(س) و ورود پیکر پاک شهید گمنام به شهرستان نمین تاکید کرد: ستاد برگزاری مراسمات شهرستان نمین با تمام توان و با همکاری دستگاه های اجرایی برنامه منظم و در شأن این ایام برگزار خواهد کرد.
امینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هنوز ایام تبلیغات نامزدهای انتخاباتی فرا نرسیده است، مسئولان شهرستان و برگزار کنندگان مراسم های دولتی از تریبون دادن به نامزدها خودداری نمایند.
وی گفت: تمام تلاش ما این است تا این انتخابات به کوری دشمنان با حضور حداکثری و پرشکوه برگزار شود.
مرتضی بالار رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تبریک حضور مبارک شهید گمنام در شهرستان نمین گفت: در یکسال گذشته دومین شهید گمنام در شهرستان نمین حضور می یابد و این حضور برای مردم منطقه پر از خیر و برکت خواهد بود.
وی از برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری در ایام فاطمیه در شهرستان خبر داد و گفت: با ورود پیکر پاک  شهید گمنام به شهرستان همزمان با ایام فاطمیه مراسمات فرهنگی با مضمون شهدا و مقام والای  حضرت  زهرا (س) در شهرستان نمین برگزار خواهد شد

اخبار مرتبط

نظرات