رفتن به بالا

سایت خبری فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 18 April

اوقات شرعی

دادستان شهرستان نمین خبر داد

نقره داغ راننده متخلف/۴ماه حبس تعلیقی

ما همه موظفیم دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی متخصصین بهداشت و ستاد ملی پیشگیری مقابله با کرونا را به طور کامل رعایت کنیم که در غیر اینصورت عواقب ناگوار آن دامنگیر همه خواهد شد که طبعاً دادستانی به عنوان مدعی‌العموم نسبت به این امر و حفظ سلامت عمومی شهروندان بی تفاوت نبوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

راننده که بدون رعایت پروتکل های بهداشت مبادرت به سوار نمودن  ۴ نفر مسافر در مسیر اردبیل _ نمین مینمود با ورود دادستانی و به حکم دادگاه شهرستان نمین به ۴ ماه حبس تعلیقی محکوم گردید که در صورت تکرار مفاد این حکم در خصوص وی اجرا خواهد شد.

دادستان شهرستان نمین دکتر اکبری اظهار داشت : به دلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از مشاغل و اصناف در این مدت متحمل ضرر و زیان شده اند  و وضعیت اقتصادی حاکم نیز بر مشکلات آنان  افزوده است اما این مسئله نباید دلیلی شود تا منافع شخصی را به منافع جمعی ترجیح دهیم.

دکتر اکبری در ادامه افزود : ما همه موظفیم دستورالعمل‌های بهداشتی اعلام شده از سوی متخصصین بهداشت و ستاد ملی پیشگیری مقابله  با کرونا را  به طور کامل رعایت کنیم که در غیر اینصورت عواقب ناگوار آن دامنگیر همه خواهد شد که طبعاً دادستانی به عنوان مدعی‌العموم نسبت به این امر و حفظ سلامت عمومی شهروندان بی تفاوت نبوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

دادستان شهرستان نمین خاطرنشان شدند : از کلیه شهروندان به خصوص نانوایان محترم  تقاضا دارد تا جهت جلوگیری از پلمپ واحد صنفی خود نسبت به رعایت دستورات بهداشتی و رعایت پروتکل های بهداشتی  دقت کافی را داشته باشند و شهروندان نیز می توانند کلیه موارد تخلف را ابه دفتر دادستان گزارش نمایند

انتهای پیام/

اخبار مرتبط

نظرات