اقتصاد
کد خبر : 1331
جمعه - 12 دی 1399 - 21:46
محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل

تونل دوم گردنه حیران در مرحله بازگشایی دهنه تونل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان از عملیات اجرایی احداث تونل دوم حیران و پیشرفت پروژه بازدیدکردند.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری ویلکیج ، فرزاد قلندری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل در این بازدید بر ارائه برنامه زمانبندی اجرایی پروژه و اعمال تغییرات لازم و افزایش ماشین آلات مبنی بر برنامه ریزی جهت اتمام پروژه در تابستان ۱۴۰۰ طبق توافق قبلی تاکید کرد.

وی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با استان گیلان مقرر است ظرف چند روز آینده عملیات اجرایی از سمت خروجی تونل نیز آغاز شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل تاکید کرد: با توجه به‌ تامین اعتبار پروژه از محل سفر رییس جمهور و وجود تخصیص مالی برای پروژه پیگیری می کنیم که پروژه طبق برنامه اجرا و جمع بندی شود.

محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: احداث تونل دوم حیران با تکمیل مطالعات به پیمانکار واگذار شده و هم اکنون در مرحله بازگشایی دهنه تونل هستیم.

حیدری گفت: خاکبرداری ورودی تونل در مرحله تکمیل می باشد که طی روزهای آتی شاهد شروع عملیات حفاری تونل خواهیم بود.

وی کل این مسیر در حوزه استان اردبیل در محور اردبیل آستارا را دو کیلومتر و ۳۰۰ متر اعلام کرد و افزود: ۷۵۰ متر از این مسیر تونل و مابقی احداث باند دوم است.