تیتر روز
کد خبر : 1354
یکشنبه - 14 دی 1399 - 15:53
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین

برگزیدگان مسابقه نقاشی سالگرد شهادت سردار سلیمانی تجلیل میشوند

مرتضی بالار در مصاحبه خود با پایگاه خبری ویلکیج گفت : به مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی یک دوره مسابقه نقاشی با موضوعات مقاومت و پایداری، ایثار و شهادت،  کرونا و رعایت دستورالعمل های بهداشتی در رده های سنی ۶ تا ۱۲ سال توسط اداره ارشاد و با همکاری موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید به صورت مجازی برگزار گردید که با استقبال مخاطبان مواجه بود و در روز دوشنبه مورخه ۱۶ دی ماه از برگزیدگان این مسابقه در محل فرمانداری نمین تجلیل به عمل خواهد آمد.

بالار در ادامه افزود: یک دوره مسابقه دلنوشته با موضوع بانوی آب با محوریت ایام فاطمیه در حال برگزاری است و علاقمندان میتوانند آثار خود را تا پایان این ایام به دبیرخانه ارشاد به صورت مجازی ارسال کنند.

وی از برگزاری مسابقات به مناست فرا رسیدن ایام دهه فجر در آینده نزدیک خبر داد و گفت : در ایام پیش رو و به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر یک دوره مسابقه عکس با محوریت نماز و همچنین  مسابقه کتابخوانی با موضوع نماز در ایام مبعث پیامبر اکرم و ولادت حضرت علی توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در صورت تامین اعتبار یک دوره مسابقه حفظ سوره مبارکه فجر در رده های سنی نوجوان و جوان نیز برای ایام مبارک دهه فجر تدارک دیده ایم که امیدواریم این موضوع نیز تامین اعتبار شود.

مرتضی بالار در پاسخ به سوال خبرنگار مبنی بر تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی شهرستان نمین و عنبران اظهار داشت: این مجتمع ها که از چند سال پیش عملیات اجرایی آن آغاز شده تا کنون با پیشرفت ۷۵ درصدی به کار خود ادامه داده و طی جلسه اردیبهشت ماه با مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل و فرمانداری شهرستان نمین صورت گرفته برای تکمیل و بهره برداری  مجموعه شهرستان نمین مبلغی بالغ بر ۱میلیارد و ۴۰۰ میلیون اعتبار نیاز میباشد.

وی ادامه داد : میلغ ۳۴۰ میلیون تومان تا این مدت به پیمانکار مجموعه بدهکار میباشیم که از این مبلغ ۷۰ میلیون تومان به صورت اوراق به پیمانکار پرداخت شده است

بالار در پایان گفت : برای سال جاری از اعتبارات استانی ۴۰ میلیون تومان تومان جهت تعمیر و تجهیز تامین مالی شده است و احتمالا تا تیرماه ۱۴۰۰ اختصاص خواهد یافت و تا کنون در سال جاری ۷ میلیون تومان  توسط اداره کل استان در آذر ماه جهت امور فرهنگی ابلاغ شده است.