تیتر اصلی
کد خبر : 1410
یکشنبه - 21 دی 1399 - 22:27
انتخاب شهردار جدید عنبران

چهارمین شهردار عنبران میماند یا میرود؟

 

امروز  در جلسه ای در شورای اسلامی شهر عنبران  با بررسی رزومه داوطلبان بومی و غیر بومی که البته درصد غیر بومی آن کمتر بود، تصدی سمت شهردار این شهر مرزی  را با آرای نهایی به آقای مهدی احمدی اوچبلاغ سپردند.

مهدی احمدی در سال های گذشته در سمت های مدیریتی دانشگاهی مشغول بوده و دارای مدرک دکترای حرفه ای اقتصاد از دانشگاه تبریز است.

وی که موضوع پایان نامه اش تاثیر نوسانات نرخ ارز بر فقر در مناطق مرزی میباشد امید است با شهردار شدن در منطقه مرزی و گردشگری عنبران در توسعه شهری این منطقه موفق عمل کند.

با توجه به شرایط مدیریت شهری عنبران در این چندسال و اختلافات درون سازمانی اعضای شورای شهر با شهرداران گذشته که سه بار در ۶ ماه گذشته دچار تغییرات شده است کار را برای فعالیت هر شهرداری سخت میکند.

منطقه مرزی بودن عنبران سالهاست که به فراموشی سپرده شده است و عدم تخصیص اعتبارات متوازن برای عنبران باعث شده است که این بخش از شهرستان نمین دچار عقب ماندگی توسعه شهری و گردشگری و اقتصادی باشد.

با این حال شهردار جدید عنبران آیا خواهد توانست طی حوزه های مدیریتی که در دانشگاه ها داشته است در حوزه شهری هم موفق عمل کند جای سوال میباشد و باید منتظر ماند تا دید تعاملات شهردار با شورای شهر عنبران و مردم منطقه چگونه خواهد بود

یاد آور میشود مهدی احمدی اوچبلاغ چهارمین  شهرداری است که توسط اعضای شورای شهر عنبران در طول ۶ ماهه اخیر  انتخاب می شود. پیش از این سه بومی از شهر عنبران و امینجان  برای سکان داری شهرداری عنبران انتخاب شده بودند  که هر کدام بنا به دلایلی نتوانستند در این جایگاه قرار بگیرند، یا تایید نشدند و یا انصراف دادند