تیتر اصلی
کد خبر : 1488
شنبه - 4 بهمن 1399 - 22:31
رییس اداره پست شهرستان نمین گفت :

جابجایی ۳۶ هزار فقره مرسوله پستی در ایام کرونا

ناصر ابراهیم زاده رئیس اداره پست شهرستان نمین در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری ویلکیج  با ذکر این نکته که فلسفه وجود پست پل ارتباطی بین مردم و دولت است، افزود؛ در ۱۰ماهه سال ۹۹، تعدا ۳۵۸۹۴ بسته در این واحد پستی جابجایی و توزیع شده است که از این تعداد ۳۰۶۰ بسته سهم روستاهای نمین و ۳۸۷۰ بسته سهم شهر عنبران و در حوزه شهری نمین تعداد  ۲۸۹۶۴ توزیع و جابجا شده است.

وی ادامه داد : این حجم از کار برای اداره شهرستان نمین با تعدا ۳ نفر پرسنل کار را دشوار میکند و در اکثر روزهای هفته حجم کاری باعث میشود تا ساعت ها بعد از وقت اداری مشغول کار در اداره باشیم.

ابراهیم زاده گفت : نبود ماشین  مستقل اداره شهرستان مخصوص حمل نامه و کمبود نیروی کار با توجه به اینکه شهرستان نمین از تعدا روستاهای زیادی در این حوزه برخوردار میباشد و ارگان دیگری نظیر تیپاکس و یا خدمات پستی دیگری وجود ندارد از مهمترین مشکلات اداره پست شهرستان میباشد.

وی ادامه داد: روزانه حجم زیادی از شهر عنبران در حوزه فروش گلیم و ملزومات قالیبافی به اداره جهت پست به سایر استان ها مراجعه میکنند که نبود ماشین حمل در ساعت مقرر و نیروی کار کافی باعث مشکلات زیادی در این حوزه شده است.

ناصر ابراهیم زاده خاطر نشان کرد : اداره پست شهرستان نمین خدماتی از قبیل ارایه کد پستی ، توزیع کارت سوخت و خوردرو و اعلام احراز هویت پستی برای اردارات و ارباب رجوع انجام میدهد و تا کنون خوشبختانه توانسته ایم رضایت مشتریان و ارباب رجوع را جلب نماییم.

وی افزود: تقریبا از ابتدای شروع کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی، هیچ روز تعطیل نبودیم و تمام قد در خدمت مردم شریف شهرستان بوده ایم؛ بطوریکه همکارانمان در کنار کادر درمان توانسته اند در ۱۰ ماهه امسال نزدیک به ۳۶هزار فقره مرسوله را جابجا کنیم، در کنار رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی، سعی برآن شده که هیچ گونه حرکتی ناظر بر انتشار ویروس از طرف ما صورت نگیرد و سلامت مردم را به مخاطره نیندازد.

رییس اداره پست شهرستان نمین گفت : در بحث امکانات سخت افزاری و زیر ساخت ها، اداره پست شهرستان نمین خوشبختانه در وضعیت نسبتا مطلوبی به سر می برد و کمبودها و کاستی های قابل توجه ای مشاهده نمی شود.

ابراهیم زاده میزان رضایت ارباب رجوع ار اداره پست را حائز اهمیت دانست و افزود : از آنجایی که اداره پست اداره ای صرفا خدماتی می باشد و هدف آن جلب رضایتمندی ارباب رجوع می باشد، رضایت ارباب رجوع اولویت اول و آخر از دیدگاه مدیریت این اداره و کارکنان آن می باشد و تنها معیار و شاخص اندازه گیری موفقیت به حساب می آید.

وی ادامه داد : خدمت تمامی شهروندان گرامی و عزیز مراتب ارادت خود و کلیه همکاران اداره پست این شهرستان را در کمال احترام عرض نمایم و خاطر نشان سازم که تمام تمرکز ما جلب رضایت شماست و به غیر از خدمت به تمامی همشهریان عزیز من و کلیه همکاران زحمت کش در این اداره رسالت دیگری نداریم و به این امر افتخار می کنیم و اگر در خدمتگزاری به شما عزیزان کم و کاستی وجود دارد با انتقادها و پیشنهاد های ارزنده خود ما را در خدمت رسانی بهتر یاری بفرمایید.

ابراهیم زاده فر در خاتمه در خصوص رهگیری مرسوله افزود: همشهریان عزیز میتوانند با مراجعه به سایت شرکت ملی پست، به نشانی www.post.ir در قسمت رهگیری مرسوله، بارکد مرسوله ی خود را وارد کردده و آن را رصد کنند، و همچنین تیپاکس، بخش خصوصی است و هیچ ارتباطی به پست ندارد، دولتی نیست و زیر نظر ما فعالیت ندارد و پست بانک ها با بانک مرکزی کار میکنند و تنها با ما همکاری دارند.

ناصر ابراهیم زاده   دارای سوابق اجرائی در اداره پست شهرستان نمین از سال ۱۳۷۸ بوده، از سال ۱۳۹۶ در سمت ریاست اداره پست شهرستان نمین به همشهریان گرامی خدمت رسانی می کند.

ناصربرزگر

انتهای پیام/