تیتر اصلی
کد خبر : 1502
چهارشنبه - 8 بهمن 1399 - 00:11
رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت :

خرداد ۱۴۰۰ پایان مشکل کم آبی عنبران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، صدیف بدری ظهر سه‌شنبه در دیدار با امام جمعه عنبران در دفتر امام جمعه، اظهار داشت: با پیگیری‌های به عمل آمده عنبران به شهر ملی گلیم تبدیل می‌شود که تلاش می‌کنیم موضوع طرح عنبران به‌عنوان «شهر ملی گلیم» با حضور مسئولان کشوری عملیاتی شود که با تحقق این مطالبه در این حوزه و بخش گردشگری و اقتصاد منطقه شاهد تحولاتی خواهیم بود.

بدری اظهار کرد: طبق پیگیری‌هایی که از دستگاه های مربوطه انجام داده‌ شده و براساس تعهد مسئولان مربوطه مقرر شده تا مشکل آب عنبران تا خرداد ماه سال آینده برطرف‌سازی شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل ادامه داد: بررسی مشکلات موجود در جریان آخرین اقدامات بسیج عنبران در قالب طرح شهید سلیمانی در زمان شیوع کرونا قرار گرفت.

بدری تصریح کرد: به همین منظور تولید ۲۴ هزار ماسک با همکاری جهادسازندگی، ضدعفونی شهر عنبران و روستاها و پخش یک هزار بسته معیشتی از جمله اقدامات پایگاه بسیج مقاومت عنبران عنوان شده است که در دستور کار قرار داده‌ایم.

امام جمعه عنبران نیز در نشست مشترک با رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به تشریح برخی مشکلات و مطالبات اهالی این بخش پرداخت.

وی افزود: مواردی همچون ضرورت ساماندهی معادن منطقه، لزوم انجام مطالعات و کاوش های دقیق باستانی در بخش عنبران و شهرستان نمین و ضرورت جلوگیری از مداخلات بی‌دلیل در مباحث مرتبط با بخش عنبران و مذاکره برای تبدیل شهر ملی به شهر جهانی گلیم را از جمله مهم‌ترین مطالبات اهالی این بخش است.

انتهای پیام/

۷