تیتر اصلی
کد خبر : 1541
سه شنبه - 21 بهمن 1399 - 23:38
از طرف مهندس بدری صورت گرفت:

نمره قبولی به شهردار نمین

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج همزمان با ایام دهه فجر مهندس بدری در آئین افتتاح پروژه های عمران‌شهری نمین با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد:

زحمات و تلاش های استاندار اردبیل و شهردار و شورای شهر نمین در روند رو‌به‌رشد عمران و آبادانی این شهرستان قابل تحسین است.

وی گفت : اجرای زیبا و اصولی خیابان ساحلی نمونه‌ای از اقدامات مهم و قابل تحسین شهرداری و شورای شهر نمین است.

مهندس بدری ادامه داد : پتانسیل توسعه شهرستان نمین به‌لحاظ موقعیت گردشگری و صنعتی آن بسیار بالاست و رشد شهرستان رو به جلو بوده و ما نمایندگان هم در راستای کمک به این روند در کنار مردم شریف شهرستان خواهیم بود.

رئییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت : شهر نمین بایستی خود را نمایان کرده و با توجه ویژه استاندار توان توسعه شهری تا جوار اتوبان را داشته باشد تا برخی مشکلات موجود در این زمینه مرتفع شود.

وی یاد آور شد : مشکل دیرینه اجرای طرح فاضلاب شهر نمین هم خوشبختانه مرتفع شده و تلاش کردیم با پای کار آوردن و مشارکت بانک مسکن در تامین اعتبارات طرح مذکور، مشکلی در تامین اعتبار باقی نماند.

مهندس بدری افزود : اجرای تونل دوم حیران هم از دیگر اقدامات عمرانی فعال در محدوده شهرستان نمین است که فرصتی برای کل استان محسوب می‌شود و عملیات اجرایی آن با سرعت در حال اجراست.

وی گفت :سد عنبران به‌عنوان پروژه‌ای معیشت‌محور و موثر در شتاب‌بخشی به روند توسعه به‌خصوص در بخش کشاورزی شهرستان نمین از دیگر طرح های مهم در حال اجرا در این شهرستان فرهنگ‌دوست است.

انتهای پیام/