تیتر اصلی
کد خبر : 1962
چهارشنبه - 11 فروردین 1400 - 01:01
نیروی انتظامی شهرستان نمین

گوشه ای از عملکرد پلیس شهرستان نمین در سال ۹۹

فرمانده انتظامی شهرستان نمین در تشریح نمونه ای از عملکرد یکساله پلیس این شهرستان از کشف ۲۳۶ فقره سرقت و دستگیری ۱۷۶ سارق،۱۸۵ سوداگر مرگ و کشف بیش از ۱۷کیلوگرم مواد مخدر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ حسن شریفی اظهار داشت : با اشاره به اولویت‌های نیروی انتظامی در افزایش نظم و امنیت اجتماعی ، پلیس شهرستان نمین با بسیج کلیه امکانات و جلب مشارکت مردمی و مسئول سازی ادارات برنامه‌های امنیت بخش را در طول سال ۹۹ اجرایی نمود.

وی گزارشی از عملکرد کارنامه سال جاری پلیس شهرستان نمین ارائه داد و گفت : از ابتدای سال  ۹۹ تا پایان سال در چند عملیات پلیسی ۲۳۶ سارق ، ۱۸۵ نفر سوداگر مرگ اعم از  قاچاقچی، معتاد و خرده فروش دستگیر و به مقامات قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نمین از کشف ۱۷ و نیم کیلو گرم انواع مواد مخدر در عملیاتهای پلیس شهرستان خبر داد و گفت : طرح‌های متعددی در برخورد با خرده فروشان و معتادان متجاهر در طول سال ۹۹ در این شهرستان به مرحله اجرا گذاشته شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان نمین با اشاره به طرح های نظارتی پلیس بر واحد‌های صنفی در طول سال اظهار داشت: از ابتدای سال جاری ۲هزار و ۱۵۸ مورد بازدید از واحدهای صنفی انجام گرفته که با ارزیابی‌های صورت‌گرفته ۱۱۵ واحد صنفی به دلیل تخلفات متصدیان پلمپ شده است.

سرهنگ شریفی از کشف ۶۵۰۵ قوطی روغن و گریس خودرو  و ۹۵۸۹ لیتر ضد یخ تقلبی و غیرمجاز ،۲۰ تن ادویه جات غیرمجاز با لیبل های جعلی ،۳۵۰۰ کیلوگرم برنج و ۲۹۵۰۰ کیلوگرم فرآورده‌های خوراک دامی احتکار شده ،۹۷ فشنگ  شکاری، ۷۵۳ عدد سکه قدیمی، ۲۷ فشنگ جنگی کلاش و ۴۸ فشنگ سلاح کلت، ۱۸ قبضه اسلحه شکاری،۲۷۰۰ کیلو ذرت طیور، ۲۱۱ حلقه لاستیک احتکار شده ،۲۰۲۴ نخ سیگارت خارجی قاچاق، ۳۸ تن آرد خبازیقاچاق، ۷۱۰۶ لیتر انواع روغن ترمز و گریس تقلبی، ۵۴ دستگاه ماینر، ۵۶۸۰ ترقه و ۲۶ تن الوار جنگلی قاچاق در عملیاتهای پلیس این شهرستان در سال ۹۹ خبر داد و تصریح کرد:  تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت هرگونه گزارش شهروندان در خصوص فعالیت‌های مجرمانه و مخل امنیت و آرامش فردی و اجتماعی است.

انتهای پیام/