تیتر روز
کد خبر : 2007
چهارشنبه - 18 فروردین 1400 - 16:45
در نشست صمیمی با مسئول رصد فضای مجازی پلیس شهرستان نمین عنوان شد:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان نمین

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج ، در جریان این دیدار سروان مهدی دهقانپور به نقل از فرمانده محترم انتظامی شهرستان نمین سرهنگ “حسن شریفی” از آغاز شروع طرح نوروزی ۱۴۰۰ بمنظور تحقق نظم وامنیت درسطح منطقه و سلب تحرک از مخلان نظم و امنیت وبالاخص بمنظور آسایش وامنیت مردم اقدامات ارزنده و هدفمندی را اجرا نمودند.

مسئول رصد فضای مجازی پلیس شهرستان نمین ادامه داد : بخشی از این اقدامات  از جمله  بارگزاری هشدارها و توصیه های پلیسی در کانال های پرمخاطب ورسانه های محلی شهرستان با مضامین آشنایی باخطرات وآسیب های چهارشنبه سوری،پیشگیری از انواع سرقت، ترویج فرهنگ عفاف وحجاب اسلامی، آسیبهای خانمانسوز مواد مخدر، جرایم سایبری، کلاهبرداری های اینترنتی درشبکه های اجتماعی ودیگرپیامک های نوروزی میتوان اشاره کرد

دهقانپور در ادامه  از اجرای یک هفته‌ای طرح ارتقای امنیت و انضباط اجتماعی در این شهرستان خبر داد و گفت: افزایش احساس آرامش  اجتماعی و سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان از اهداف مهم اجرای این طرح بود.

وی ادامه داد: مأموران انتظامی شهرستان نمین با هدف افزایش احساس آرامش  فردی و اجتماعی ،سلب تحرک از مجرمان و قانون گریزان و پاسخگویی به مطالبات مردمی طرح ارتقا امنیت و انضباط اجتماعی را به مدت یک هفته ای و با بهره مندی حداکثری از امکانات و تجهیزات اجرا کردند.

وی با اشاره به دستاوردهای اجرای این طرح منطقه‌ای افزود: با اجرای این طرح ۱۴ فقره کشف سرقت ، دستگیری ۸ سارق،دستگیری ۵ معتاد متجاهر،توقیف ۶ دستگاه وسیله نقلی و ۳۸۰۰نخ سیگار قاچاق با ۵۱۳ گرم مواد مخدر به همراه یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.

سروان مهدی دهقانپور به نقل از فرمانده انتظامی شهرستان با قدردانی از تعامل و مشارکت مطلوب مردم با پلیس در اجرای این طرح گفت: مشارکت اجتماعی ضامن پایداری و ثبات امنیت است.

انتهای خبر/