تیتر روز
کد خبر : 2081
چهارشنبه - 25 فروردین 1400 - 22:34
امام جمعه شهر عنبران:

راه توسل به درگاه خداوند متعال اجرای برنامه های قرانی است

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از شبستان، سید یاور مرادی گفت: برنامه های قرآنی راه توسل به درگاه خداوند متعال است و عموم مردم می توانند با مشارکت در این برنامه ها با استغاثه به درگاه احدیت زمینه نابودی بیماری کرونا را فراهم کنند.

امام جمعه شهر عنبران و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت با اشاره به اینکه هماهنگی های لازم برای برپایی محافل انس با قرآن کریم در شهر عنبران فراهم شده است، تصریح کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به همت فعالان قرآنی و کانون های مساجد برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: فیوضات ماه مبارک رمضان نباید بهانه بیماری کرونا قرار گیرد و حتی می تواند زمینه برای فراهم شدن بخشش و توبه به درگاه خداوند متعال نیز شود.

 مرادی افزود: از همه فعالان قرآنی و کانون های مساجد درخواست دارم تا شرایط اجرای برنامه های قرآنی در ماه مبارک رمضان را با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی فراهم کنند.

امام جمعه شهر عنبران اعلام داشت: طبق منویات مقام معظم رهبری در فضای مجازی نیز باید بستر مناسبت آموزش ها و برنامه های قرآنی فراهم شود تا عموم مردم از این برنامه ها بهره مند شوند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت عنوان کرد: دعا در زمان افطار برای شفای بیماران و نابودی بیماری کرونا از سوی عموم مردم فراموش نشود تا مورد لطف و عنایت رحمت الهی قرار گیریم.

انتهای خبر/