تیتر روز
کد خبر : 2115
شنبه - 4 اردیبهشت 1400 - 22:35
همزمان با ایام ماه مبارک رمضان :

با رعایت دستورالعمل های بهداشتی محافل قرانی در عنبران برگزار میشود

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از شبستان، سید یاور مرادی گفت: برنامه های قرآنی اهل تسنن شهر عنبران همزمان با ماه میهمانی خدا با محوریت کانون فرهنگی هنری نبی رحمت برگزار می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت و امام جمعه شهر عنبران تصریح کرد: البته به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در این برنامه معنوی و قرآنی رعایت می شود تا زمینه جلوگیری از شیوع این بیماری فراهم شود.

وی اعلام داشت: متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این برنامه قرآنی با محدودیت افراد مواجه است و تلاش کرده ایم تا نوجوانان و جوانان مسجدی بتوانند در این برنامه های معنوی حضور داشته باشند.

مرادی تاکید کرد: تمامی دستورالعمل های بهداشتی پیش بینی شده از سوی ستاد مقابله با بیماری کرونا در برنامه های فرهنگی و قرآنی ماه مبارک رمضان طبق منویات مقام معظم رهبری به صورت کامل رعایت می شود.

امام جمعه شهر عنبران افزود: از همه مردم دعوت می شود تا با برگزاری آئین جزءخوانی قرآن کریم در منازل در این روزهای رحمت و مغفرت بتوانند از فیوضات آن بهره مند شوند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت عنوان کرد: بیماری کرونا نباید بهانه ای برای تعطیلی برنامه های قرآنی باشد و از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می توان با همکاری فعالان قرآنی این برنامه ها را در منازل برپا کرد.

انتهای پیام/