تیتر اصلی
کد خبر : 2123
دوشنبه - 6 اردیبهشت 1400 - 08:19
تکرار حضور

شهر نمین نیازمند آرامش و توسعه شهری است

اگر در گذشته شهروندان و افکار عمومی نمین از عملکرد شهردار و از تغییر پیاپی شهردار توسط شورا گلایه مند بودند اینبار اوضاع به گونه ی دیگری رقم خورده است و مردم از توسعه شهری و زیباسازی و پرووژه های عمرانی شهردار راضی اند و این در طول چند دهه بی سابقه قلمداد می شود. بررسی نظرات مردم حاکی از این است که اکثریت آنها تغییرات ایجاد شده در شهر نمین  را دیده اند و عملکرد شهردار مورد رضایت آنهاست.

با نزدیک شدن انتخابات شورا و پایان عمر دوره پنجم، شهروندان باید به کسانی رای بدهند که مثل دوره پنجم حداقل در مورد عملکرد شهردار ثابت قدم باشند نه اینکه مثل ادوار گذشته، شهردارانی را در مسند بنشانند که هیچ تغییری در شهر ایجاد نکرده بودند و همیشه یک پای بدهکار به پیمانکاران و معوقی حقوق کارکنان شهرداری و خدمات شهری ماه ها عقب می افتاد.

شهر نمین بیش از پیش نیاز به آرامش شهری و زیبایی بصری و توسعه شهری دارد که تا اینجای کار شهردار توانسته قسمت عظیمی از عقب افتادگی شهری را در چند سال گذشته برای شهر نمین دوباره به ارمغان بیاورد.

این مسیر میتواند ادامه داشته باشد بخصوص اینکه به دور از سیاست زدگی اعضای شورای جدید و به دور از اظهار نظر های ناشیانه  در حین انتخابات و شعارهای پوپولیستی برای حضور در پارلمان سنگ اندازی نشود.

در اواخر دور پنجم شورای شهر نمین چند وقتی است سنگ اندازی در فضای رسانه ای و مجازی برای شهردار و شورای شهر میشود که هیچکدام جنبه انتقادی ندارد و فقط در جهت تخریب میباشد و این ثمری جز چوب لای چرخ گذاشتن توسعه شهری نیست.

مطمئنا آنهایی که از وجود شهردار در شهر ناراضی هستند اقدام به فرافکنی و تشویش اذهان عمومی در جهت جلب آرای مردمی خواهند کرد ولی باید منطق و عقلانیت شهروندان نقطه عطفی باشد برای وجود شهرداری که باعث رشد و توسعه شهری در این ۴ سال بوده است.

آنهایی که بر طبل توخالی خواهند کوبید کسانی هستند که در گذشته ثابت کردند حتی یک قدم کوتاه برای این شهر برنداشته اند و بیشتر برای منافع شخصی خود قدم برداشته اند ولی روزی باید پاسخگوی افکار عمومی میبودند که بنا به شرایطی هنوز هم در صدد ایجاد نفاق و تفرقه برای عقب افتادگی شهر تلاش میکنند.

براتعلی شوقی در این ۴ سال شهرداری بوده که توانسته بیشتر از ۸۰ درصد بودجه شهری را به عمران و زیباسازی شهری هزینه کند و بدون هیچ گونه بدهی و معوق حقوق و پیمانکاری و بعد از سالها، انقلابی در توسعه شهری و زیباسازی ایجاد کند.

شورای شهر این دوره باید مد نظر داشته باشند که شوقی در اذهان عمومی شهروندان دارای عملکرد مطلوبی است و نه به لحاظ باندبازی و  تبانی بلکه با نگاه به کارنامه کاری وی در ۴ سال گذشته نظر به بقای وی در شهر نمین داشته باشند.

انتهای پیام/