اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » فرهنگ و هنر
کد خبر : 2214
شنبه - 1 خرداد 1400 - 18:28
در سالن همایش فرمانداری شهرستان نمین

جلسه شورای اقامه نماز شهرستان نمین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ویلکیج به نقل از  روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان اردبیل در این جلسه ابتدا آیاتی چند از کلام الله مجید تلاوت شد و سپس شیوه نامه جدید تشکیل  شورای اقامه نماز توسط ابراهیمی دبیر ستاد اقامه نماز شهرستان نمین تببین و تشریح شد و از اعضاء خواسته شد نسبت به تشکیل جلسات شورای اقامه نماز شهرتسان اهتمام بورزند .

در ادامه این جلسه ناصری فرماندار شهرستان نمین نیز از حضور اعضاء تقدیر و تشکر کرد و گفت : نماز یک تکلیف واجب است و هرکس باید در هر زمان این فریضه الهی را ادا نماید و تلاش در ترویج و توسعه این امر الهی بر همه کس واجب و ضروری است .

ناصری در ادامه گفت :لازم است تمام اعضای شورای اقامه نماز شهرستان دستور العمل این شورا را دقیق مطالعه کرده و نسبت به اجرای بهتر این دستور العمل نظرات و پیشنهادات اصلاحی خود را در جلسات بعد ارائه نمایند تا با بررسی و برنامه ریزی صحیح بتوانیم در اجرای این دستور العمل و همچنین ترویج و توسعه نماز در شهرستان نمین موفق عمل کنیم.

فرماندار شهرستان نمین در ادامه گفت :تمام مدیران و روسای ادارات شهرستان باید تمام امکانات خود را در زمینه اقامه نماز جماعت فراهم آورند و فضای مناسب را برای اقامه نماز کارمندن خود اختصاص دهند و نسبت به  تامین ائمه جماعت و برگزاری دوره های آموزشی و فرهنگی و نشست ها و مسابقات تمام تلاش خود را به کار ببرند .

ناصری در پایان سخنان خود گفت:ضمن بازدید از نماز خانه های ادارات و نماز جماعت آن ها اکیپی نیز جهت بازدید از مساجد ونماز خانه های بین راهی شهرستان نیز تشکیل و در هر فصل یک بار از وضعیت آنان بازدید به عمل آید.

در پایان هر یک از اعضای جلسه از جمله رئیس دادگستری شهرستان نمین  نیز در سخنانی آسیب های موجود در جامعه را مطرح کرد و انتقادات و پیشنهاداتی در رفع این مشکلات ارائه داد و  نماز را یکی از عوامل موثر در کاهش اسیب های اجتماعی دانست .

لازم به ذکر است در این جلسه ابلاغ هریک از اعضاء شورای اقامه  نماز شهرستان نیز توسط فرماندار شهرستان به آنان  تقدیم شد.

انتهای خبر/