تیتر روز
کد خبر : 2284
چهارشنبه - 12 خرداد 1400 - 10:47
فرماندار شهرستان نمین:

امنیت و آرامش فعلی کشور مدیون انقلاب و اندیشه های امام راحل میباشد

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین در سال ۱۴۰۰ به ریاست حجت الاسلام یوسف زاده امام جمعه و با حضور ناصری فرماندار، بخشداران نمین، آبی بیگلو و عنبران، شهرداران، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان برگزار شد.

در این جلسه در خصوص برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد، ایام سوگواری شهادت امام جعفر صادق(ع) و انتخابات ۲۸ خردادماه بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار نمین اظهار داشت: امنیت و آرامش فعلی کشور مدیون انقلاب و اندیشه های امام راحل میباشد و از این رو باید این تاریخ بیادماندنی را ارج نهاد و نه فقط در یک روز بلکه بایستی در طی سال نسبت به تبیین ابعاد این قیام و اندیشه های امام راحل پرداخت

ناصری ادامه داد : ما در حال مبارزه در صحنه های اجتماعی و سرنوشت ساز سیاسی هستیم و انتخابات پیش رو یکی از جلوه های درخشان انقلاب اسلامی است که باید برای ارج نهادن به انقلابی که یادگار امام خمینی(ره) است تمام تلاشمان را انجام دهیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات سالم، منصفانه و در کمال عدالت افزود:  تمام مقدمات برگزاری انتخابات در شهرستان نمین با هماهنگی و تعامل بسیار خوب بین هیأت‌های سه گانه اجرایی، نظارت و بازرسی تدارک دیده شده است و تمامی امکانات از جمله زیرساخت های الکترونیکی با کد بندی ها بدون نقص فراهم شده است.

وی افزود: انتخابات ۲۸ خردادماه از حساسیت خاصی برخوردار است، فارغ از دیدگاه های سیاسی، همه برای مشارکت در انتخابات و خنثی سازی توطئه های دشمنان باید حضور پرشور خود را به نمایش بگذارند

ناصری  با اشاره به اینکه تعداد ثبت نامی ها نسبت به سال گذشته تعادل نسبی دارد افزود : امسال به لحاظ شرایط کرونایی تعدا ۶ صندوق رای به کل صندوق های آرا اضافه شده است.

فرماندار شهرستان نمین گفت: در انتخابات سال ۱۴۰۰ شهرستان نمین ۹۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است که از این تعداد ۲۵ صندوق سیار و ۷۰ صندوق ثابت خواهد بود.

ناصری افزود : در مجموع شهرستان نمین ۳۴۸ نفر نامزد انتخابات شورای شهر و روستا شده اند که ۳۰۴ نفر در روستا و ۴۴ نفر در شهرهای نمین،عنبران و آبی بیگلو میباشد.
وی در پایان  گفت: با وجود همه مشکلات در کشور، همه دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی فارغ از جناح بندی سیاسی به صحنه انتخابات ورود کنند تا شاهد مشارکت چشمگیر مردم در این رویداد مهم باشیم که بطور حتم موجب امنیت و اقتدار بیشتر کشور خواهد شد

 

پایان خبر/