تیتر اصلی
کد خبر : 2325
یکشنبه - 23 خرداد 1400 - 08:23
با حضور مسئولان استانی و محلی؛

نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های مساجد شهر عنبران افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از شبستان سید یاور مرادیگفت: نمایشگاه دستاوردهای کانون های مساجد شهر عنبران با هدف معرفی کارآفرینی های اعضای کانون این شهر در فضای عمومی دارالقرآن کریم شهر عنبران افتتاح شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت و امام جمعه شهر عنبران تصریح کرد: از امروز به مدت یک هفته برای بازدید عموم علاقمندان در فضای عمومی دارالقرآن کریم جنب کتابخانه عمومی شهر عنبران برپا شده است.

وی ادامه داد: شهر عنبران که در سال جاری به شهر گلیم در کشور شناخته می شود بسیاری از اعضای کانون نیز در این صنعت مشغول هستند و تولیدات خوبی را نیز ارائه می دهند.

افندی مرادی اظهار داشت: باید در معرفی محصولات صنایع دستی فعالان کانون های مساجد تلاش شود تا خلاقیت های فردی این افراد مسجدی نیز دیده شود.

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نبی رحمت افزود: از حضور و همدلی معاون صنایع دستی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل در افتتاحیه این نمایشگاه سپاسگزارم و نشان از توجه مسئولان استانی به مقوله صنایع دستی در این شهر دارد.

امام جمعه شهر عنبران عنوان کرد: حمایت از این نوجوانان و جوانان مسجدی یک رویکرد مهم برای کارآفرینی در حوزه صنایع دستی است و این مهم با حضور مسئولان محقق شد.

افندی مرادی یادآور شد: البته بازار آفرینی برای فروش محصولات صنایع دستی نیز باید توسط مسئولان فراموش نشود تا این نوجوانان و جوانان بتوانند به تولید محصولات جدید انگیزه مضاعف داشته باشند.

پایان پیام/