تیتر اصلی
کد خبر : 2679
دوشنبه - 22 شهریور 1400 - 17:55
به بهانه آسفالت بلوار شهدای نیارق شهر آبی بیگلو:

سرپرستی که شهر را میفهمد

سرانجام پس از سالها انتظار،  بلوار شهدای نیارق شهر آبی بیگلو که به عنوان یکی از جاده های گردشگری استان به سمت دریاچه سوها و روستاهای گردشگری میباشد آسفالت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج پروژه دوبانده کردن مسیر شهر آبی بیگلو به سمت روستای محمود آباد با عنوان بلوار شهدای نیارق و نهایتا روستاهای گردشگری منطقه سوها و نیارق  همزمان با شروع فعالیت بهزاد حکمت در سمت سرپرست شهرداری آبی بیگلو از یک ماه گذشته به سر انجام رسید.

خیایان شهدای نیارق خیابانی که بدست فراموشی سپرده شده بود با نگاه ویژه حکمت سرپرست تلاشگر شهرداری آبی بیگلو و تامین هزینه ۷۰۰ میلیونی آسفالت توسط نایب رییس مجلس آقای نیکزاد، پس از سپری شدن دوره های مدیریتی شهرداری قبلی سرانجام امروز آسفالت شد و رضایت اهالی این خیابان و مجاورین به توسعه و بهبود عبور و مرور جلب شد
لازم بذکر است بعد از گذشت یک سال و افتتاح لاین غربی بلوار در ششم شهریور سال ۹۹،چندی پیش مشکلات رفت و آمد در این مسیر گردشگری بسیار زیاد بود و شهروندان از این موضوع رنج میبرند

حکمت که سومین  عنوان سرپرستی شهرداری و شهرداری کورائیم را یدک میکشد توانسته است با شناخت کافی از مشکلات شهری و دغدغه شهروندان همیشه در جایگاه خود به نحو احسن عمل کند.

از حدود یک ماه گذشته با تعویض و رنگ آمیزی بلوارو جداول شهر، پاکیزگی محیط شهری، تامین روشنایی خیابان های تاریک آبی بیگلو،لکه گیری آسفالت های زوار درفته شهری و در آخرین مدیریت اجرایی نیز بعد از سال ها توانست آسفالت بلوار شهدای نیارق را امروز با حضور فرماندار شهرستان نمین، بخشدار ویلکیج و اعضای شورای شهر آبی بیگلو به سرانجام برساند.

تعامل حکمت با شوراهای ادوار گذشته و فعلی نیز مثال زدنی است چرا که در هر دوره توانسته با حضور در میدان عمل و بدور از حاشیه برای پیشرفت و توسعه شهری قدم بردارد.

با توجه به اینکه انتخاب شهردار آبی بیگلو مراحل قانونی خود را طی میکند و احتمالا در هفته جاری و یا هفته بعد انتخاب شهردار نهایی خواهد شد،حکمت بدون در نظر گرفتن حواشی و پشت میز نشینی تمام تلاش خود را برادر حوزه خود پیش میبرد.

وجود چنین افرادی در بدنه شهرداری آبی بیگلو  و بومی بودن و دغدغه مندی میتواند آینده شهر و توسعه زیربنایی و فرهنگی شهری را رقم بزند.

انتهای پ

یام/