اخبار شهرستان نمین
کد خبر : 2925
شنبه - 1 آبان 1400 - 18:12
فرماندار نمین:

طرح آبرسانی به نمین و عنبران نیازمند ۶۵۰ میلیارد ریال اعتباراست

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان نمین، عاطف ناصری،  بعدازظهر جمعه در جریان بازدید وزیر نیرو از این شهرستان با بیان اینکه فاز دوم طرح‌های آبرسانی نمین و عنبران نیازمند تکمیل و افزایش امکانات است، گفت: برای گسترش آبرسانی و رفع مشکلات مردم در این زمینه از دولت سیزدهم خواستار تخصیص اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد ریال هستیم.

وی با اشاره بر تکمیل سایر سد‌های شهرستان نمین افزود: سد عنبران در وضعیت نامساعدی قرار دارد و یکی از مطالبات مردم این منطقه تکمیل روند اجرایی این طرح است و ضروری است تا از محل مناطق مرزی و محروم این اعتبار هر چه سریع‌تر تأمین شود.

فرماندار شهرستان نمین با اشاره به اینکه برای تکمیل پروژه آبرسانی نمین و عنبران به ۶۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است گفت: برای تکمیل زیر ساخت‌های مسکن مهر نیز از محل بند ب تبصره ۸ قانون بودجه باید اقدامات لازم صورت گیرد.

ناصری با بیان اینکه برای احداث سد‌های نیارق و ننه کران مطالعات کارشناسی انجام شده است، افزود: به منظور افزایش ارتفاع سد سقزچی، ۲۰ میلیارد ریال اعتبار علاوه بر مبلغ مصوب امسال پرداخت هزینه شده است.

علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو که همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به اردبیل سفر کرده است از طرح‌های توسعه آب و برق این استان بازدید کرد و در جریان روند این طرح‌ها قرار گرفت.

بازدید از خط چهار مداره آرتا به کمی‌آباد، بازدید از خط دوم انتقال فاضلاب شهر اردبیل و حضور در جلسه شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق از دیگر برنامه‌های علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در اردبیل است.

انتهای پیام/