آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین
کد خبر : 2985
پنجشنبه - 13 آبان 1400 - 17:30
به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی:

یادواره شهدای دانش آموز در شهرستان نمین برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از  ایثار  ، این یادواره با مشارکت بنیاد و با  محوریت شهید  « مرحمت بالازاده »  با عنوان « لاله های روشن»  در محل سالن ورزشی مدرسه شهید قادر سبحانی شهر آبی بیگلو و با حضور بخشدار بخش ویلکیج، فرمانده سپاه و روسای ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و آموزش و پرورش و جمعی از فرهنگیان جانباز و رزمنده و دانش آموزان برگزار گردید.
حجت الاسلام محمدی در این مراسم با تبریک هفته بسیج دانش آموزی به ملت ایران و بسیجیان دیروز و امروز، طی سخنانی گفت : شجاعت، استقامت، ولایت پذیری و تقوا از جمله خصوصیات بارز بسیجیان بود و همین ویژگی ها نام ایشان را در تاریخ درخشان دفاع مقدس ماندگار کرد.
مسئول دفتر نمایندگی  ولی فقیه در سپاه نمین با بیان اینکه آرامش و امنیت امروز کشور مرهون ایثار و دلاوری های بسیج و سپاه و ارتش است افزود : کمترین وظیفه ما در قبال شهدا و جانبازان و رزمندگان و خانواده های فداکار ایشان زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن عزیزان و ادامه راه پر نور ایشان است.
اجرای سرود، قرائت وصیت نامه دانش آموز شهید قادر سبحانی، خاطره گویی توسط یکی از معلمان رزمنده و تجلیل از فرهنگیان جانباز و دانش آموزان بسیجی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام/