اخبار شهرستان نمین » نمین
کد خبر : 3025
دوشنبه - 24 آبان 1400 - 00:18
نمین در انتظار معجزه:

شورای بی شوق

سکانداری شهرداری نمین این روزها محفل داغ بحث افرادی اعم از کارشناس و غیر کارشناس در فضای مجازی است، چه آنها که طرفدار شوقی بودند و هستند و چه آنها که منتقد به عملکرد شهردار نمین بودند و هستند.
بعد از انتخاب سرپرست جدید شهرداری نمین و عدم تائید سه عضو از شورا برای ادامه کار براتعلی شوقی در شهرداری نمین حاشیه ها بالا گرفته و هرکس از تریبون شخصی در فضای مجازی اظهار نظر میکند، فارغ از اینکه از روند قانونی و دلایل این پروسه باخبر و آگاه باشد.
یک عده مقصر را شورای دوره ششم میدانند و عده ای این برکناری را به فال نیک گرفته اند و بدون اینکه از طرف شهرداری و یا شورای ششم توضیحات مکفی به افکار عمومی ارایه شود در حال پیراهن دریدن درفضای مجازی هستند.
شهروندان نمینی که به دور از فضای مجازی و بطن شهر در حال استفاده از خدمات شهری هستند از هیچکدام از این حواشی خبر ندارند و به زندگی روزمره خود میپردازند در حالی که در فضای مجازی دعوا سر شهردار و شورای شهر و عملکرد این دو نهاد هست.
اینکه در شورای شهر انسجام و وحدت دوره پنجم وجود ندارد شکی نیست و عدم مدیریت افکار عمومی و هدایت مسیر انتخاب شهردار وسرپرست از کجا به کجا کشیده شده است باعث شده که پرخاشگری ها و توهین ها به هویت هم دیگر به فور مشاهده شود.
عملکرد خنثی در چند ماه اخیر اعضای شورای شهر نیز باعث شده است که حتی عملکرد شهردار نیز زیر سوال برود چرا که در برخی مواقع شوراها نتوانسته اند پاسخگوی مطالبات مردمی شوند و توپ را به زمین شهردار پاس میدهند.
تمامی این حواشی میتوانست نباشد اگر همین مخالفان فعلی در زمان انتخاب شهردار رای منفی میدادند و چهره واقعی خود را به مردم نشان میدادند، چگونه است که بعد از سه ماه سرپرستی،حال دیگر شهردار را قبول ندارند و به دنبال یک فرد خاص با مدیریت جدید میگردند.
مگر چه اتفاقی افتاده است که همان زمان نمیتوانستند رای مخالف بدهند و الان میتوانند به راحتی به روی مردم نگاه کنند و اعلام برائت از شوقی کنند.
با لجبازی شهردار و برخی از اعضای شورای شهر این اتفاقات پیش آمده و مردم به دور از این بازی های سیاسی در تلاش برای بی آبرو کردن خود در فضای مجازی هستند.

شهرستان نمین از فقر مدیریتی رنج میبرد و هر روز این رویه غلط با کش و قوس های فراوان در حال رشد میباشد و پسرفت فرهنگی را در گلشهر نمین به تماشا نشسته ایم.

یادداشت/ناصربرزگر