اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » نمین
کد خبر : 3273
جمعه - 10 دی 1400 - 19:41
حجت الاسلام نظرپور امام جمعه موقت نمین:

خداوند اراده کرده است حاج قاسم محبوب قلب ها باشد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از مهر، حجت‌الاسلام ولی نظرپور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان نمین به ایام فاطمیه اشاره و اظهار کرد: ذکر فاطمه زهرا «سلام الله» یکی از اذکار مشهوری است که برای مسلمانان و شیعیان به یادگار مانده است این ذکر یک دقیقه زمان می‌برد اما در زندگی انسان بسیار مؤثر است و برای انسان عاقبت به خیری می‌آورد.

وی به بندگی خدا اشاره کرد و گفت: بانوان ما باید با اقتدا به مکتب حضرت فاطمه زهرا «س» مراقب حجاب خود باشند و دست از نماز خود برندارند.

حجت‌الاسلام نظرپور به خلق حماسه ۹ دی و دشمن شناسی مردم ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان ما دیگر در عرصه‌های نظامی نمی‌تواند در مقابل ایران کاری پیش ببرند و چاره‌ای جز نفوذ فرهنگی ندارند بنابراین باید آگاهی کافی به مردم بدهیم تا شیطان نتواند به مردم نفوذ کند.

وی یاد و خاطره شهید سلیمانی را گرامی داشت و اضافه کرد: سردار سلیمانی فقط با خدا معامله داشت و شجاعت سردار سلیمانی زبان زد بود حتی دشمنان هم به شجاعت وی اعتراف می‌کردند.

امام جمعه موقت شهرستان نمین، سردار سلیمانی را نظامی تمام عیار خواند و گفت: وی تحصیلات نظامی نداشت اما یک نابغه جنگی بود و در تمام مسائل جنگی نظرات سازنده ارائه می‌کرد.

وی ادامه داد: دید سردار سلیمانی به مسائل مسلمانان مختص ایران نبود بلکه نگاه وی فراملی بود و دنبال مصالح و منافع مسلمانان و شیعیان در کل منطقه و جهان بود.

حجت‌الاسلام نظرپور به محبوبیت سردار سلیمانی در بین مسلمانان و دنیا اشاره و بیان کرد: علت محبوبیت فراگیر حاج قاسم تنها اراده الهی است خداوند اراده کرده است که حاج قاسم را محبوب قلوب انسان‌ها کند.