آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران » نمین
کد خبر : 3340
یکشنبه - 26 دی 1400 - 20:03
جاده های برخی روستاهای شهرستان نمین مسدود است

عملکرد ضعیف راهداری شهرستان نمین در مقابله با برف

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج  بارش برف که از صبح روز جمعه۲۴ دی ماه آغاز شد و تا چند روز دیگر نیز ادامه خواهد داشت، نقاط مختلف شهرستان نمین به ویژه ارتفاعات و روستاهای منطقه ویلکیج را سفید پوش کرد.

به گفته مردم جاده های یرخی روستاها پوشیده از برف و کولاک شدید میباشد که متولی آن راهداری نمین است بدون نمک پاشی و اقدام موثر باقی مانده است  و مردم سرگردان و منتظر بازگشایی هستند و به نظر میرسد روند این خدمات رسانی ها با ادامه بارش برف تا اواسط هفته کندتر نیز خواهد شد.

این در حالیست که سازمان هواشناسی پیش از این پیش بینی کرده بود که در استان اردبیل و بخصوص شهرستان نمین بارش برف خواهیم داشت اما راهداری نمین این موضوع را پیش بینی نکرده بود و یا اگر پیش بینی کرده بود تمهیدات ویژه و عملیاتی به نحو احسن صورت نگرفته است، چرا که در غیر اینصورت خودروها در جاده ها و روستاییان در روستا گیر نمی‌کردند.

با توجه به اعلام آماده‌باش سازمان هواشناسی، با عملکرد ضعیف راهداری در سطح شهرستان نمین از ساعات اولیه در بحث پاکسازی و نمک‌پاشی  جاده‌ها  بخصوص جاده های فرعی شهرستان بودیم.

با توجه به بارش برف در محورهای مواصلاتی، کاهش دید افقی و لغزندگی سطح محورها وجود دارد که لازم است رانندگان با تجهیزات زمستانی تردد کنند.

انتهای پیام/