اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » نمین
کد خبر : 3374
یکشنبه - 3 بهمن 1400 - 16:21
همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر:

مسئولان از مادران شهدا دیدار و مزار شهیدان را در شهرستان نمین گلباران کردند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از ایثار ازاردبیل، روز یک شنبه سوم بهمن ۱۴۰۰ مصادف با سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت مقام مادر و روز زن  امینی فرماندار جدید شهرستان نمین به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان بر سر مزار شهدای گمنام حضور یافته و با گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدا با آرمان های والای مدافعان عزت و سربلندی میهن اسلامی و  رهبر معظم  انقلاب تجدید میثاق کردند.

پس از این مراسم فرماندار نمین به همراه رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهردار و فرمانده سپاه از مادر معظم شهیدان « مجتبی حمزه زاده »  و « علی شهبازی »  در شهر نمین دیدار و از ایشان تجلیل و تکریم به عمل آوردند.
فرماندار نمین در این دیدارها گفت : خانواده‌های شهدا از سرمایه‌های اصلی نظام  و انقلاب اسلامی هستند و خدمت به  این عزیزانی که با صبر و گذشت خود درس ایثار و فداکاری به ما دادند باعث افتخار و لذت ‌بخش است.
امینی گفت: هدف از این دیدار تجلیل از مادران شهدا و قدردانی از صبر ، ایثار  و از خود گذشتگی مادران شهداست.

همچنین رؤسای ادارات بنیاد، تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر و جمعی از اعضای این جمعیت در برنامه ای جداگانه با حضور در منزل مادر شهید گرانقدر « ذکراله تکریمی »  از ایشان عیادت و دیدار و با تقدیم شاخه گل و هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آوردند.
انتهای پیام ./