آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین
کد خبر : 3389
سه شنبه - 5 بهمن 1400 - 13:22
با تلاش مدیریت بحران و اداره راهداری شهرستان نمین:

تمامی راه های روستایی شهرستان نمین بازگشایی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، مهدی آزاد رئیس اداره راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان نمین گفت:با تلاش شبانه روزی راهداران تمامی راههای روستایی این شهرستان بازگشایی شد.

وی با اشاره به کولاک چند روزه در شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار ادامه داد: با تلاش و جدیت فرماندار نمین در راس مدیریت بحران شهرستان و همچنین همت شبانه روزی راهداران ۵ بهمن ماه تمامی جاده های روستایی برفروبی و بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: همراهی شهردارعنبران و بخشدارویلکیج در بحران برف در شهر آبی بیگلو و روستاهای همجوار و تجهیز ادوات سنگین برفروبی اضافی توسط فرماندار موجب شد تا بازگشایی جاده های درگیر کولاک تسریع یابد.

آزاد افزود: متاسفانه شهرستان نمین از لحاظ تجهیزات راهداری ضعیف میباشد و اداوات موجود نیز فرسوده و از بین رفته است که عامل اصلی کندی بازگشایی در این بحران برف همین تجهیزات فرسوده بود.

وی از صبر و شکیبایی مردم در این چند روز قدردانی کرد و افزود: در بحران های اینچنینی که جاده های شهرستان غیر قابل تردد میباشد از مردم منطقه درخواست داریم از تردد غیر ضروری در جاده ها خوددراری نمایند و به اطلاعات هواشناسی و راهداری توجه کنند.

انتهی پیام/