آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » فرهنگ و هنر » نمین
کد خبر : 3412
سه شنبه - 12 بهمن 1400 - 21:48
همزمان با فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر:

بهمن ماه فرهنگی در شهرستان نمین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، مرتضی بالار با بیان اینکه برنامه فرهنگی و هنری ویژه دهه مبارکه فجر در شهرستان نمین از سوی آن اداره تدارک دیده شده است، اظهار داشت: در همین راستا ۳ رویداد فرهنگی هنری شامل برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در ساختمان اداری ،برگزاری جشنواره فرهنگی هنری با نام طلوع انقلاب و جشنواره عکس حضور با شکوه در روز ۲۲ بهمن برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین با اشاره به برگزاری هرچه با شکوه تر مراسمات فرهنگی و هنری  ایام دهه فجر در شهرستان نمین افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این شهرستان به منظور هرچه باشکوهتر کردن برنامه دهه فجر با عزم، شور و انرژی به استقبال این دهه می روند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین ادامه داد: ایام الله دهه فجر تجلی حماسه ماندگار و الهام بخش در انقلاب جمهوری اسلامی ایران میباشد که صفحه‎ای زرین در تاریخ حیات ملت ایران است.

وی تصریح کرد: در این شرایط کرونایی با توجه به اقتضای نیاز امروز جامعه و همچنین هجمه بدخواهان و معاندین انقلاب و نظام باید  با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در جهت اعتمادآفرینی، وحدت و تقویت روحیه نشاط و شادابی در بین مردم اقدام نماییم .

بالار در تشریح برنامه های فرهنگی و هنری ایام دهه فجر شهرستان نمین توسط این اداره اظهار داشت: همزمان با آغاز ایام دهه فجر نمایشگاه عکس انقلاب در محل اداره شهرستان برگزار شده است، همچنین جشنواره فرهنگی هنری طلوع فجر با محوریت دهه فجر و انقلاب اسلامی با موضوعات، عکس، خاطره نویسی، شعر، طراحی پوستر، اینفوگرافیک، خطاطی و مسابقه عکاسی حضور تماشایی ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه از دیگر برنامه های ایام دهه فجر در شهرستان نمین میباشد.

وی در پایان گفت: چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، امسال در شرایطی خاص و با وجود آغاز فراگیری مجدد کرونا، بر اساس دستورالعمل های ستاد کرونا این برنامه های برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/