اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » دین و اندیشه » عنبران » نمین
کد خبر : 3548
پنجشنبه - 12 اسفند 1400 - 15:55
با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل آیت الله سید حسن عاملی:

حجت الاسلام عظیم اسدزاده امام جمعه شهرستان نمین معرفی شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیل ویلکیج به نقل از روابط عمومی فرمانداری نمین، نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات امام جمعه سابق نمین و آرزوی شفای عاجل برای وی، تسخیر قلوب مردم با سلوک درست اجتماعی توسط عالمان دینی را مایه مباهات و فخر دین دانست و گفت: در خطبه های نماز جمعه مطالبات و خواسته های مردم باید به صورت دقیق منعکس شده و مسئولان نیز موظفند این مطالبات را به قید فوریت بررسی و عملیاتی کنند.

آیت الله عاملی با بیان اینکه باید حضور مردم در مراسمات و شعائر دینی مخصوصا نماز جمعه روز به روز تقویت شود افزود:  نسل جوان با حضور در خطبه های نماز جمعه و درک تربیت دینی ،آینده این کشور را بر طبق اصول مکتب اسلامی پیش خواهند برد.

امام جمعه اردبیل در ادامه با اشاره به اینکه تفکر اهل بیت علیهم السلام دنیای غرب را به چالش کشیده و به زانو در آورده است اظهار داشت: حرکتهای بزرگ مردم محور، فرهنگی و اجتماعی باید از پایگاههای نماز جمعه طرح ریزی و برخاسته شود.

وی با بیان اینکه امپراطوری رسانه ای دشمن با وارونه نشان دادن حق و باطل سعی در از بین بردن دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دارند تاکید کرد:محاصره و تحریم تکنولوژیکی و علمی از حربه های بزرگ دشمن برای انسداد مسیر توسعه و پیشرفت حکومت اسلامی است.

آیت الله عاملی در ادامه سخنان خود حقوق بشر را دستاویز جدید غرب برای دخالت در کشورهای دیگر دانست و بیان داشت: اروپا و آمریکا حقوق بشر را فقط در راستای منافع خود قبول داشته و چشم بر پایمال شدن حقوق انسانی برخی کشورهای منطقه خاورمیانه بسته اند.

حجت الاسلام یوسف زاده به مدت ۴.۵ سال امامت جمعه شهرستان نمین را بعهده داشت، حجت الاسلام اسدزاده نیز پیشتر امام جمعه شهرستان اصلاندوز بود.

انتهای پیام/