آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » عنبران » نمین
کد خبر : 3675
یکشنبه - 29 اسفند 1400 - 14:31
آماده باش کامل جمعیت هلال احمر و اداره راهداری نمین:

آغاز بهار ۱۴۰۱ حیران در برف و کولاک

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج،در آخرین روز سال ۱۴۰۰ کولاک برف در شهر نمین بخصوص گردنه حیران و بخش ویلکیج عبور و مرور  را برای مردم و مسافران دچار مشکل کرده است.

با این حال رئیس اداره راهداری شهرستان نمین از بازگشایی جاده ها خبر داد و گفت :تجهیزات و ماشین آلات برفروبی در مسیرهای منتهی به آبی بیگلو و روستاهای همجوار همچنین مسیر گردنه حیران در حال بازگشایی و نمک پاشی هستند.

آزاد ادامه داد: با توجه به روند فعالیت سامانه بارشی در چند روز آینده و همچنین هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف و کولاک، وزش شدید باد، باران و مه و لغزندگی سطح جاده‌ها ، رانندگان و مسافران  قبل از سفر خودروهای خود را چک و به زنجیرچرخ و تجهیزات ایمنی مجهز کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نمین اظهار کرد: از بامداد امروز نجات گران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر شهرستان نمین در جاده اردبیل به آستارا در حال امدادرسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت جوی هوا خوب نیست افزود: در بعضی از محورها برف و کولاک در جریان است.

نجاتی با اشاره به اینکه هلال احمر شهرستان نمین در حال آماده‌باش است تصریح کرد: در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام متخصصان امداد به صحنه حوادث هستیم مسافران در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۱۲ همکاران ما را در جریان قرار دهند.

انتهای پیام/