آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » دسته‌بندی نشده » عنبران » نمین
کد خبر : 3703
چهارشنبه - 10 فروردین 1401 - 21:23
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل:

صدور مجوزهای محیط زیست در اردبیل تسهیل می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره محیط زیست استان اردبیل، حسن قاسم‌پور در جلسه مشترک با فرماندار شهرستان نمین، خواستار اختصاص اعتبار برای احداث ساختمان اداره محیط زیست برای این شهرستان شد.

وی با تاکید بر اینکه با مدیریت مسئولانه سعی شود بیشتر در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری سرمایه گذاری گردد افزود: محیط زیست مخالف احداث کارخانه و صنایع نیست بلکه معتقد است صنایع با رعایت‌های پیوست‌های زیست محیطی احداث گردد.

سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان اردبیل حفظ محیط زیست را وظیفه همگانی عنوان کرد و گفت: تمامی آحاد مردم و ادارات باید برای حفظ و نگهداری محیط زیست تلاش کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در سال جاری اقدامات و خدمات حفاظت محیط زیست را افزایش داده و همراهی و همکاری لازم را برای اعطای مجوزهای واحدهای اقتصادی خواهیم داشت.

ادارت برای اجرای بعضی از کارها منتظر اعتبارات نباشند

در ادامه جلسه فرماندار شهرستان نمین به اهمیت حفاظت از محیط زیست اشاره و اظهار کرد: زمین ساختمان اداره محیط زیست را از مسکن و شهرسازی پیگیری کنید از اعتبارات سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵۰ میلیون تومان برای شروع ساختمان محیط زیست اختصاص خواهیم داد.

وی با بیان اینکه احداث ساختمان را در سال جاری شروع کنید تا به مرور جذب اعتبار کنیم افزود: برای اجرای بعضی از کارها منتظر اعتبارات نباشید کار را شروع کنید تا اعتبار به شهرستان برسد.

امینی تسهیل در اعطای مجوزهای محیط زیست بخصوص مشاغل خانگی را خواستار شد و ادامه داد: از معادن شهرستان بازدید و نظارت‌ها را افرایش دهید.

وی با بیان اینکه ورودی شهرها، روستاها و جنگل «فندقلو» تبدیل به زباله دانی شده است افزود: بازدید مشترک با حضور فرمانداری، محیط زیست و شهرداری شهرستان ترتیب بدید تا قبل از روز سیزده بدر شرایط را برای حضور گردشگران فراهم کنیم.

انتهای پیام/