اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » فرهنگ و هنر » نمین
کد خبر : 3766
پنجشنبه - 25 فروردین 1401 - 09:27
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین خبر داد:

برگزاری دومین دوره پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب در شهرستان نمین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمین، مرتضی بالار اظهار داشت:  دومین دوره پویش ملی نشاط نوروزی با کتاب همزمان با سراسر کشور در شهرستان نمین در حال برگزاری است.

وی در مورد شرایط شرکت در این پویش گفت: علاقمندان به شرکت در دومین دوره پویش نشاط نوروزی با کتاب به سایت «شبکه ترویج کتاب‌خوانی» مراجعه کنند و فرم شرکت در پویش که شامل مشخصات فردی متقاضی است را تکمیل کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین اضافه کرد: در این فرم از شما یک لینک خواسته می‌شود که همان لینک فیلم بارگذاری شده توسط شما در فضای مجازی است و هر شرکت‌کننده می‌تواند تا سه فیلم به دبیرخانه ارسال کند.

بالار تصریح کرد: محدودیت سنی برای شرکت در این پویش وجود ندارد و همه اعضای خانواده از ۲ سال به بالا می‌توانند در آن مشارکت کنند.

وی اضافه کرد: در پایان پس از داوری آثار به برگزیدگان تمامی رده‌های سنی مندرج در فراخوان جوایزی از طرف معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا خواهد شد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین ادامه داد: به‌تمامی شرکت‌کنندگان در این پویش از سوی مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد لوح سپاس اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره‏ نحوه برگزاری این پویش و ثبت‏‌نام می‏‌توانند به سایت شبکه‎ ترویج کتابخوانی به نشانی ذیل مراجعه کنند: http://bookpromotion.ir