آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین
کد خبر : 3770
پنجشنبه - 25 فروردین 1401 - 09:34
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل:

۶۵ میلیارد ریال برای تعریض جاده منطقه گردشگری فندقلو اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از ایرنا، نادر فلاحی روز چهارشنبه در جلسه مشترک با فرماندار و اعضای شورای شهر  نمین گفت: با تخصیص این میزان اعتبار و اعتبار کمکی از سوی فرمانداری نمین، پروژه جاده دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو ساماندهی و تکمیل می‌شود.

وی با بیان این که شهرهای عنبران و نمین در زمینه صنایع دستی پیشرو هستند و شهر عنبران به عنوان شهر ملی گلیم معرفی شده، از تخصیص اعتباری ویژه برای بازسازی و تجهیز نمایشگاه صنایع دستی در این ۲ شهر خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل اضافه کرد: تصمیم‌گیری در خصوص واگذاری غرفه‌ها در نمایشگاه‌های صنایع دستی شهرهای نمین و عنبران به فرماندار نمین محول شده تا با واگذاری آنها به فعالان این عرصه، صنایع دستی منطقه رونق بگیرد.

وی بیان کرد: هم اکنون هفت پروژه مهم گردشگری در شهرستان نمین در حال اجراست و ۱۶ موافقت اصولی در سال گذشته برای احداث طرح های گردشگری در این شهرستان صادر شده که نشانگر تحول گردشگری در این شهرستان است.

فرماندار شهرستان نمین نیز در این جلسه گفت: موضوع مسیر دسترسی منطقه نمونه گردشگری فندقلو یکی از اساسی‌ترین نیازهای توسعه گردشگری شهرستان نمین است.

طیب امینی افزود: با توجه به اعتبار ویژه‌ای که اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای این پروژه تخصیص داده است و با تامین باقی اعتبار مورد نیاز توسط فرمانداری نمین، این پروژه تکمیل می شود.

انتهای پیام/