اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » نمین
کد خبر : 3906
جمعه - 16 اردیبهشت 1401 - 18:58
حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه نمین:

ارشاد اسلامی شهر فرهنگ ساختمان اداری ندارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از مهر، حجت السلام عظیم اسدزاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان نمین با تاکید بر اینکه شهرستان نمین زیر ساخت‌های لازم را برای ایجاد منطقه آزاد تجاری دارد اظهار کرد: نمایندگان مجلس و مسئولان برای تحقق این امر تمام تلاش خود را به کار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه هیچ جای دنیا هم چون مردمی وجود ندارد مردم با وجود تمام مشکلات در کنار دولت هستند افزود: برای این مردم کار نکنیم در قیامت باید به شهیدانی که جان خود را در راه این کشور و مردم از دست دادند جوابگو باشیم.

حجت السلام اسدزاده با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس و دولت به فکر معیشت و رفاه مردم باشند افزود: شهرستان نمین یک منطقه صنعتی است باید نمایندگی اداره کار و رفاه اجتماعی به اداره تبدیل شود.

وی با تاکید بر اینکه کلیه اداراتی که در این شهرستان نمایندگی دارند باید به اداره تبدیل شوند افزود: شهرستان نمین به شهر فرهنگ شهرت دارد اما فاقد ساختمان ارشاد اسلامی است.

خطیب جمعه شهرستان نمین با بیان اینکه اجرای طرح ملی مسکن باید هرچه سریع‌تر به نتیجه برسد گفت: به کارگرانی که مسافت‌های طولانی را طی می‌کنند مسکن در نظر بگیرید.

وی از تمام اقشار جامعه به خاطر برگزاری با شکوه شب‌های احیا تشکر کرد و گفت: الحمدالله بعد از دو سال وقفه درب مساجد و تکایا به روی مردم باز و امسال توجه ویژه ای به قرآن شد.

انتهای پیام/