اخبار شهرستان نمین » دسته‌بندی نشده » نمین
کد خبر : 3910
جمعه - 16 اردیبهشت 1401 - 20:34
همزمان با حضور نائب رئیس مجلس در نمین:

مطالبات شورای شهر از نائب رئیس مجلس در جلسه شورای اداری شهرستان

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، در سفر ۱۵ اردیبهشت دکتر نیکزاد به شهرستان نمین و تشکیل جلسه شورای اداری اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری نمین مطالبات و درخواست هایی که از نیاز ها و مشکلات مردم بود از ایشان درخواست کردند.

با توجه به مشکلات عدیده شهروندان شهرستان نمین در مورد کمبودهای بیمارستان امام خمینی و نبود زیرساخت های اولیه اعضای شورای شهر درخواست تجهیز بیمارستان به اورژانس اختصاصی شهرستان نمین را خواستار شدند که در پاسخ نائب رئیس مجلس دستور داد تا چند روز آینده هماهنگی های لازم جهت اعزام متخصص طب اورژانس به بیمارستان امام خمینی نمین تسریع یابد، روزهای کاری بخش سونوگرافی از ۲ روز در هفته به ۳ روز در هفته افزایش یابد، و همچنین همماهنگی لازم برای تجهیز یک دستگاه آمبولانس برای اورژانس نمین در آینده نزدیک انجام گیرد.

در بخش دیگری از مطالبات شهر نمین در حوزه اماکن ورزشی و فرهنگی شورای شهر نمین درخواست تخصیص اعتبار ویژه برای تعمیر سالن های حجاب، شهید شاهماری و چمن مصنوعی که به مخروبه ای تبدیل شده است از دکتر نیکزاد درخواست شد که مصوب شد مبلغ ۳ میلیارد تومان به این مجموعه ها اختصاص یابد.

در حوزه شهری و تجهیزات برای مدیریت شهری دکتر نیکزاد از تخصیص ۵۰۰ تن قیر رایگان ، تجهیز ۱ دستگاه مینی لودر و ۲ دستگاه اتوبوس بین شهری برای رفاه حال شهروندان در آینده نزدیک خبر داد.

همچنین از طرف شورای شهرستان در مورد مشکلات روستاهای همجوار درخواست هایی ارایه شد که مهمترین آنها  آسفالت و خط کشی جاده های روستایی بود که به طور کلی از بین رفته است.

آب شرب نمین و روستاهای عنبران یکی دیگر از موضوعات مطوحه در جلسه بود که قول های مساعدی نیز در این مورد از طرف نائب رئیس مجلس داده شد.

مشکلات اهالی خانه های مابین روستای میناباد و چای قوشان نیز مطرح شد که در جلسه ای مجزا با دهیاران و شوراهای روستا در آینده نزدیک به آن پرداخت خواهد شد.

همچنین در این جلسه مصوب شد با هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی درخواست تخصیص یک دستگاه آمبولانس برای مرکز بهداشتی نیارق مکاتبات اولیه صورت بگیرد تا برای این بخش نیز خدمات اورژانسی ارایه شود.