آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » عنبران » نمین
کد خبر : 3916
دوشنبه - 19 اردیبهشت 1401 - 22:11
توسط امام جمعه شهرستان نمین:

گلبانگ سپاس معلم در کلیه مدارس شهرستان طنین انداز شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج ، امام جمعه شهرستان نمین با تبیین اهمیت علم و نورانیت دانش به استناد آیات و روایات قرآنی ، رسیدن به حیات طیبه را در دستان توانمند معلمان عنوان کرده که بیانگر عظمت و جلوه قدرت معلمان است.

حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده افزود : توجه به ساحت قدسی معلم و تجلیل از آن مقام ، در واقع تجلیل از ذات ربوبی پروردگار و سپس انبیاء و اولیاء است که تربیت انسان را بر عهده گرفته است و هیچ چیز در مقام مقایسه به تراز معلم نخواهد رسید و اگر بخواهیم تحول در عرصه این دینی ، اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی رخ دهد باید به منشاء وجودی شخصیت و ارزش معلم توجه شود که معلمان شایستگی و لیاقت خدمت را دارند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش شهرستان نمین نیز ایثارگری ، دلسوزی ، ایمان و وجدان کاری را شاخصه و نماد اصلی همه معلمان عنوان کرد که توانسته است اعتماد عمومی و جلب رضایت خداوند و مردم را به خود سبب شوند.

انوش جعفری خانقاه گفت : دوران کرونا ثابت کرد که هیچ چیزی جای معلم را نخواهد گرفت و همچنین در این دوران ضمن نمایان شدن کار معلمی ، ایمان و فداکاری این قشر نیز بر همگان روشن گردید که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مدال ، افسران سپاه پیشرفت کشور را به معلمان عنایت فرمود.

در این مراسم ویژه ، علاوه بر اجرای چندین برنامه از جمله دکلمه ، سرود دانش آموزی و شعر ، زنگ سپاس معلم به صدا درآمد.

گفتنی است در این ویژه برنامه که فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان و تنی چند از فرماندهان نظامی و انتظامی ، روسای ادارات و شورای شهر نیز حضور داشتند از معلمان این مدرسه با اهداء لوح تقدیر مدیرکل آموزش و پرورش استان و شاخه گل تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/