اخبار شهرستان نمین » تیتر روز » نمین
کد خبر : 3930
شنبه - 24 اردیبهشت 1401 - 15:46
به مناسبت هفته سلامت

زنگ هفته سلامت در مدارس شهرستان نمین به صدا درآمد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش نمین،امام جمعه شهرستان نمین با بیان اینکه نعمت سلامت و امنیت دو نعمت بزرگ برای انسان و جامعه بشریت می باشد ، دانش آموزان را به رعایت خود مراقبتی به عنوان عامل اصلی در زمینه سلامت زیستی سفارش کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اسدزاده افزود : قشر دانش آموزان به عنوان قشر جوان و نوجوان مملکت برای آینده کشور بایستی علاوه بر ذهن سالم ، تن سالم هم داشته باشند و در این خصوص رعایت مقررات بهداشتی و زمینه های تندرستی ضرورت پیدا می کند که البته وزارت آموزش و پرورش و درمان و آموزش پزشکی نیز برنامه های بنیادی در این راستا دارند.

علیرضا حمیدخلق مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین نیز به بیان شیوه بهداشتی در خصوص خود مراقبتی و جلوگیری از ابتلا به بیماری ها خصوصاً تغذیه سالم اشاره و با برشمردن ویژگی های سفره سلامت ، دانش آموزان را به عنوان متولیان و سفیران سلامت به رعایت توصیه های بهداشتی هم برای خود و هم برای دیگران توصیه نمود.

در این مراسم علاوه بر اجرای چندین دکلمه و مقاله ، زنگ سلامت با حضور امام جمعه شهرستان ، مدیر آموزش و پرورش ، مسئولین شبکه بهداشت و درمان شهرستان نواخته شد.

گفتنی است در پایان مراسم از نمایشگاه دست سازه های دانش آموزی در زمینه هوای پاک و زیست سالم بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/