آبی بیگلو » اخبار شهرستان نمین » تیتر اصلی » سیاست » عنبران » نمین
کد خبر : 3938
یکشنبه - 25 اردیبهشت 1401 - 18:47
طی آئین تودیع معارفه:

سرهنگ صالح زارعی بعنوان فرمانده سپاه ناحیه شهرستان نمین منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ویلکیج، آیین تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه  شهرستان نمین با حضور سرهنگ عبدی جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل،امام جمعه و فرماندار شهرستان نمین،فرماندهان نظامی و انتظامی،خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران،روسای ادارات و دستگاههای اجرایی در مجتمع فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

سرهنگ عبدی جانشین فرماندهی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در آیین معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه شهرستان نمین ضمن تاکید بر اینکه ما مدیون عزت وخون شهدا هستیم اظهار کرد: شهرستان نمین از دیربازبه لحاظ جایگاه فرهنگی و با داشتن مردمانی با شعور سیاسی و دینی همیشه در راستای انقلاب اسلامی در مرزداری و مرزبانی پشتیبان انقلاب و ولایت بوده اند.

وی ادامه داد: تحول اسلامی با رویکرد منویات رهبری بعد از چند سال در حال تبدیل شدن به فرهنگ عمومی جامعه است و سند راهبردی آن در راستای گام دوم انقلاب هر روز پر رنگ تر میشود.

سرهنگ عبدی با اشاره به عدالت در تقسیم ثروت در جامعه گفت : خوشبختانه طرح مردمی سازی یارانه ها با شجاعت بی نظیر رئیس جمهور در حال اجراست و سپاه نیز همگام با رسالت جهاد تبیین همگام و همراه این طرح در کنار دولت خواهد بود

جانشین فرمانده سپاه استان گفت :همه اقشار باید دست در دست هم بدهیم تا با اغناسازی افکار عمومی با حمایت از این طرح درراستای رفع محرومیت کشور گام برداریم.

امام جمعه شهرستان نمین با قدردانی از زحمات سپاه ناحیه شهرستان نمین اظهار داشت: معمار کبیر انقلاب با ایجاد چند نهاد از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران،جهاد سازندگی،کمیته امدادامام خمینی(ره) و سپاه قدم بزرگی برای ادامه راه انقلاب و مردم برداشته است.

وی گفت: سپاه رسالت خود را در سال های بعد از انقلاب به نحو احسن انجام داده و توانسته است در شرایط بحرانی کشور با حضور در میدان روسفید از مشکلات بیرون بیاید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان نمین افزود: سپاه در گرفتاری های منطقه همیشه حضور فعال داشته است و نمونه بارز آن در مقابله و ریشه کن کردن ویروس منحوس کرونا بود و امید است در رسالت محرومیت زدایی نیز همگام و همراه مردم باشند.

فرماندار نمین گفت: عملکرد هر نهاد و یا سازمانی با کارنامه روشن آن در نظر مردم مورد کارشناسی قرار میگیرد و در این برهه از انقلاب سپاه توانسته است نمره قبولی از مردم در شرایط اقتصادی و اجتماعی بگیرد.

امینی با اشاره به جراحی اقتصادی دولت مردمی گفت: تمامی ارگان ها باید در کنار هم با تعامل و همکاری بتوانیم در راستای حمایت از دولت، محرومیت ها را از روستاها و مناطق محروم شهرستان نمین برداریم.

در پایان از زحمات و تلاش های سرهنگ شاپور حسن زاده تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

انتهای خبر/